Wetteren

Rij je soms in de spits van Gent naar Brussel? Dan heb je zeker al de lange file op de pechstrook zien staan aan de afrit Wetteren.

Ik sta er zelf bijna elke dag, met ongelofelijk veel schrik! De pechstrook is smal, de auto’s en vooral vrachtwagens razen voorbij aan 90 a 120 km/u en ondertussen proberen auto’s die niet willen aanschuiven zich ertussen te wringen, dan remmen ze vollenbak op t rechtervak en voegen ze in… Ik zie in mijn hoofd 100den accidenten gebeuren, echt ik zit daar elke dag met een halve paniekaanval aan te schuiven…

Liefst gemeente Wetten, of provincie Oost-Vlaanderen of gewest blabla, maakt niet uit wie, doe er nekeer iets aan!

Naast de autostrade liggen velden en er ligt zelfs al een baan, maak bv een afrit iets vroeger voor de mensen die richting Zottegem moeten en laat die dan wat verder op de N42 uitkomen, zodat enkel de mensen richting Wetteren op de huidige afrit moeten afslaan… Ik weet het niet he, jullie zijn de experts, maar geef toe, zo kan het echt niet verder.

Ik reed al verder, als ik niet zag dat de file reeds 2!km voor de uitrit begon en ik er niet tussen durfde kruipen, dan rij je via Erpe-Mere, door 10 dorpen waar nog nooit iemand van heeft gehoord en dan kom ik een pak later aan aan de creche/school…

Aangezien we er elke dag met zeer veel staan, denk ik dat velen mijn mening delen, doe er iets aan, ik smeek eigenlijk zelfs een beetje!

One response to this post.

  1. Aan afrit Affligem hetzelfde liedje, ze hebben hem nog maar pas verlengd en dan nog staat de file soms anderhalve kilometer. Soms staat er politie wanneer het echt de spuigaten uit loopt, maar dat is echt wel de uitzondering…

    Beantwoorden

Plaats een reactie