Mijn nieuwe sjakosh!

Mijn handtas viel uit elkaar, letterlijk, echt de schouderriem kwam steeds los, de ritsen waren beiden kapot, de binnenvoering was gescheurd en dat terwijl ze nog maar 3 jaar oud was en van Calvin Klein was…

Dus ging ik op zoek naar een nieuwe… ik bezocht de schreeuwsite met 100000 paar schoenen en 5000 handtassen, niks naar mijn goesting gevonden, ik bezocht nog wat andere sites, maar ik had nergens een wow-gevoel, tot ik deze zag… Ik was meteen verliefd, ik keek nog wat rond, ik vond zijn kleine broertje, maar besloot toch om deze te bestellen en ja de volgende dag stond ze er al… maar niet zoals ik had verwacht (ja t staat op de site maar toch)

2013-01-23 17.03.03Deze handtas van Deux Filles en Fil moest je dus zelf in elkaar steken en kwam toe als een rol leder🙂 Gelukkig was het maar een paar knoopjes op elkaar drukken, waardoor zelf ik deze handtas in elkaar kreeg🙂

Et voila, dit is het resultaat!

2013-01-23 17.36.32

Man ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! Ik gebruik er nu mijn zakjes die ik kreeg van mijn secret santa in waardoor ze een iets minder grote rommelnest is dan de vorige… ah en zie je het logo rechts onderaan? Wel dat zijn gaatje, waardoor je een beetje licht in je handtas binnen krijgt en je makkelijker je sleutels terug vindt!

One response to this post.

  1. Coole handtas! En een tip: koop nooit Calvin Klein in een outlet, die hebben daar een aparte lijn voor die kwalitatief veel minder is dan hun ‘echte’ lijn.

    Beantwoorden

Geef een reactie

