Mijn feedback

Een maand geleden kreeg ik een mailtje van Marie of ik feedback wou geven over de nieuwe ikea campagne: Het leven.echt.eenvoudig

Ik starde (ja zo een sterreke vooraan je mail zetten in gmail) de mail en ging verder in mijn iets te drukke bestaan…

Deze week kreeg ik de vraag of ik toch mijn feedback nog ff wou doorsturen en ik mailde Marie vandaag dit:

Dag Marie,

Je mailtje stond gestarred, maar ik was er gewoon nog niet toe gekomen.
Een huishouden met 2 kindjes, een job en een webwinkel, t is gelijk een beetje van t goeie teveel.😉
 
Gisteren heb ik de spot bewust gezien op tv, en ja, ze slaat de nagel op de kop… maar de vraag is natuurlijk of mensen dit wel kunnen en als ze het zelf dan kunnen, alles een beetje los laten enzo, wordt dit dan wel geapprecieerd door anderen.
Hoe je t ook draait of keert, ik trek het mij enorm aan wat anderen van mij/ mijn kinderen/ mijn huishouden etc denken… en ook al zegt bijna iedereen dat het niet nodig is, ze doen het gewoon zelf ook!
En als je je niet gelukkig voelt met die maat meer, met dat vuile huis… dan doe je er best voor jezelf iets aan…
Maar wat ik nu wel leer is dat je vooral ook tijd voor jezelf moet maken, dat je nekeer ff het huishouden en gezin aan de kant moet zetten en iets moet doen waar je zin in hebt…
Zo iets geeft mij een enorme boost en maakt dat ik die anderen dingen (mooi huis, sociaal contacten, leuke tijd met kinderen, werk) weer beter aan kan…
 
Dus mijn mening over jullie campagne is dat ze er boenk op zit, echt zowat elke moeder (en ook wel vaders maar toch vooral mama’s) zal zich herkennen in deze situatie… maar of het zo eenvoudig is om het op te lossen, dat is wat anders😉
 
Voila se, ik hoop dat dit een beetje is wat je vroeg.
 
Fijn weekend!
 
Sofie
Ik dacht, ik geef het ffkes mee aan jullie ook😉

One response to this post.

  1. Weet je, soms (meestal) is mijn huis een rommeltje, altijd ligt er wel was klaar om gestreken/opgevouwen te worden maar soms neem ik toch ook de tijd om mijn krant eens (zo goed als) helemaal door te lezen, een sudoku’tje incluis.
    En dan… ben ik zó boos op mezelf dat ik mijn tijd niet beter gespendeerd heb. Maar zo’n Ikea reclame of een blogpostje van iemand die schrijft dat “lummeltijd” voor jezelf best kan, dat verlost je toch van je schuldgevoel😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

