Sloefkes

Ja ik heb wat schade in te halen, dus smijt ik meteen een paar posts in jullie feed reader😉

Toen we de geboortelijst van Yoko legden hebben we er ook een hoop dingen (lees kleding) voor Luka op gezet, 1 van die dingen waren sloefkes… ge zet da erop en ge vergeet da, tot Yoko geboren werd en we de sloefkes kado kregen… supersloefkes, ik zeg het u! Deze sloefkes van Collegien zijn flexibele zooltjes met verluchtingsgaatjes in en daar dan een soort sok aan vast gemaakt. Je kan ze kiezen in 1000 en 1 kleuren en motiefkes en t best van al, ze zijn er ook in volwassen formaat! Dus…

2013-01-13 15.32.28vroeg ik er ook voor mijn kerst en ja dezelfde, alleen een paar maatjes groter! En nu kan ik uit eigen ervaring zeggen dat ze super zitten, t lijkt of je op je blote voeten loopt, alleen hebben je voeten geen koud en doen ze geen zeer als ge op een steentje of een korrel van de hond trapt! Wij hebben ons huismerk voor sloefkes gevonden se!

 

3 responses to this post.

  1. Bon, die wil ik ook🙂

    Beantwoorden

  2. Oh, die wil ik ook🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

