Secret Santa

Ik kreeg dit kaartje reeds een dikke week geleden (maar doordat ons kleine Yoko weer een klein bezoekje aan t ziekenhuis in Asse bracht was het er niet van gekomen het te posten)…

sesa 1 voorkant 2012-12-23 10.27.00

Echt mijn krullende neus maakte overuren van curiositeit! Ik googelde pink bow, kdacht het gevonden te hebben maar toen wees manlief me erop dat die dame in het noorden van Engeland woonde… verkeerd gegokt dus…

En op kerstavond kwam de postbode en bracht hij mijn echt pakje🙂 Ik kreeg dit prachtige tasje, helemaal in een stofke waar ik direct zot van was/ben…

2012-12-25 20.21.20en dat was nog niet alles… in dat tasje zat nog vanalles!

2012-12-25 20.22.23

Ik heb migraine, dus ik heb altijd medicatie bij, ik ben een vrouw dus ik heb altijd tampons bij, ik heb kinderen dus ik heb altijd pleisters en fysiologisch water bij… dit zit allemaal los in mijn handtas… en dankzij dit prachtig ehbo-tas waarvan je de handleiding hier vindt zal dit in mijn volgende handtas niet meer t geval zijn… mijn huidige hangt helemaal uit elkaar en de ritsen zijn kapot… nu kan ik op zoek naar een handtas die bij dit tasje en mijn ehbo-tasje past🙂 Zelf maken kan ik echt niet, ik was de enige die bloedde tijdens de ikea-workshop die ik volgde… maar wie weet vind ik wel een tof modelleke in een tof stofke in 1 of andere webshop, tips zijn welkom!

Maar dat was dus nog niet alles he, er zaten ook nog 2 thee-zakjes in en een twitter-sleutelhanger! Ook weer boenk erop want mijn huidige sleutelhanger is in dezelfde toestand als mijn handtas en was dringend aan vervanging toe!

2012-12-25 20.23.23

Jozefien van lesmademoiselles.blogspot.be, ik kan je niet genoeg bedanken voor het prachtige #sesa geschenk!

 

 

3 responses to this post.

  1. Da’s met heel veel plezier gedaan! Blij dat het zo in de smaak valt🙂. Fijn eindejaar!

    Beantwoorden

Geef een reactie

