Gelukkig 2013!

Goed zot moeten jullie denken, t is 10 februari, waar komt zij nu mee af!

Wel t is hier mijn blog en aangezien ik mijn wensen voor jullie nog niet heb over gebracht doe ik dat nu. Voor iedereen een goede gezondheid en dat alvast 1 van je dromen mag uitkomen, welke deze ook is.

Want we eindigden 2012 niet alleen in t ziekenhuis met een zieke Yoko, we begonnen 2013 ook in t ziekenhuis, met een zwaar verstuikte voet van mij… 1 week open gips (das met krukken enal, niet praktisch met 2 kleine kindjes in huis)

2013-01-09 15.38.34

en daarna 2 weken loopgips.

2013-01-23 11.04.36Allez hup, nu kunnen de gipsfetisjisten zich hier komen verlekkeren… Oh ja die bestaan, die kwamen op twitter in dm hun vieze fantasieën vertellen… freaks!

Dus wat doet iemand die niet met de auto mag rijden gedurende de solden? Die koopt online (ahja!)

Ik kocht

  • broekkousen bij Monsters with an attitude, spijtig genoeg nog niet in mijn bezit want toen ik ze wou ophalen was hun winkel al toe (terwijl hij officieel nog open was…)
  • Truien en een tshirt voor Luka bij Spookies, prima ervaring zoals altijd!
  • Kleedje, t-shirt en een trui voor Yoko bij Hollekebolleke, was de eerste keer dat ik er bestelde, zeker een aanrader!
  • Kleedjes en kousenbroek voor Yoko bij Koekedoe, ik kan niet wachten om Yoko deze kleedjes aan te doen, ze zijn prachtig!2013-01-30 08.17.12

En dan kocht ik nog een handtas (zie volgende post ;-))

Ge ziet, ge hoeft niet mobiel te zijn om soldekes te doen😉

 

Geef een reactie

