Music for Life 2012

Ik moet zeggen dat ik den uitleg wat heb gemist omdat dit net was toen ons Yoko werd opgenomen in t ziekenhuis, dus ik kan een beetje verkeerd zijn… Jaren kiest de VRT buitenlandse projecten uit die onze steun krijgen, mensen die die steun echt verdienen, maar we weten allemaal evengoed dat dit geld een lange weg moet afleggen en er veel blijft plakken onderweg, maar kom, de Vlaming zet zich in en er wordt zeer veel geld bij elkaar gehaald om de projecten te steunen…

Dit jaar was ik enthousiast over het project Dementie, iets voor de mensen hier, iets waar velen mee te maken krijgen, bijna iedereen in de familie komt ermee in aanraking, het project wordt op alle mogelijke manieren uitgelegd en in de kijker gezet, tot hiertoe allemaal nog zeer goed enzo, tot ik hoorde over de acties van dit jaar… Je koopt een badge voor 1 euro en dan kan je over heel Vlaanderen gratis dingen gaan ophalen… Meeste mensen werken of studeren voor hun examens, dus niet iedereen kan eraan meedoen… Het grote samenhorigheidsgevoel ontbreekt volledig, t lijkt mij meer een race naar gratis dingen geworden…

Ok, dan kijk ik uit naar een week goede muziek dacht ik vorige week en zelfs dat slaat enorm tegen, Studio Brussel lijkt wel radio Donna… Buiten een paar mooie liedjes van bekenden (Pieter Embrechts vanmorgen bv) is Music for Life 2012 niks voor mij, spijtig… vorige jaren genoot ik er enorm van.

One response to this post.

  1. Posted by Katrien Van Mulders on december 22, 2012 at 11:55 pm

    Ha! Ik tweette over exact dezelfde frustraties (dat iedereen die badge kocht, en droeg, om bedankt te worden (i.e. dingen te krijgen), en dat StuBru Donna was geworden)! Great minds …😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

