Shoppen

in uwe pyjama, ongewassen met een theeke in de hand… of s avonds naast de kerstboom slurpend van een glas goeie Italiaanse wijn, das toch veel fijner dan shoppen in de gietende regen, tussen 10.000 hopeloos zoekende mensen in de veldstraat, duwend aan de rekken en dan 30min aanschuivend aan de kassa!

Vorig jaar lag ik plat in de zetel door ons Yoko in mijnen buik en kocht ik alles online, dit jaar zit ik al een paar weken vast aan Yoko omdat ze ziek is en met een ziek kindje ga je niet buiten in dit weer… Dus kocht ik dit jaar ook weer bijna alle kerstkado’s online🙂

En waar zoal vroegen een paar mensen mij?

Mijn kaartjes koop ik meestal bij in-pakt, origineel en niet duur🙂 Altijd al tevreden van geweest, maar voor kerst bestelde ik ze dit jaar bij zwartopwit, ze vertrokken dinsdag en zijn nog niet toegekomen… ik vrees dat ze onderschept zijn of dat ze op mijn werk geleverd zijn… Maar dat zal wel in orde komen, de kaartjes zullen gewoon iets later verstuurd worden.

De kadootjes voor de kindjes kocht ik bij de kleine zebra en bij monsters with an attititude, die doen (deden) van gratis verzending dus kostte dit niks meer.

Ik bestelde ook nog een deel in de webshop van dreamland, dat ligt dan te wachten in de colruyt, daar waar ik nog een collect & go voor kerstavond ga reserveren zodat ik ook dan niet in de winkel hoef rond te lopen🙂

Verder stuurde ik de mensen die kadootjes voor ons willen kopen naar curverwebshop en naar Collegien voor de leukste sloefkes ever🙂

Ik kocht al veel online, heb eigenlijk nog geen problemen gehad en als die er waren was dit de post zijn schuld en loste de shop het zonder problemen op.

T feit dat we dit jaar zelf zoyoko.com opende heeft mijn shoppinggedrag nog meer online gebracht.

 

One response to this post.

  1. Altijd leuk om te horen dat onze spulletjes leuk worden bevonden! Bedankt voor het compliment!

    Beantwoorden

Geef een reactie

