Yoko

De sint leest geen blogs denk ik… De dag dat ik mijn blogpost naar hem schreef werd Yoko opgenomen in t ziekenhuis… Ze werd van boven tot onder onderzocht, er werden platen genomen van haar longen en er werd bang afgewacht… Eerst kwam het goede nieuws, geen longontsteking, maar de hoge koorts van 39,7 graden bleef en de volgende dag werd een dubbele oorontsteking, bronchitis op beide longen en rsv aangetroffen… Ze was niet goed, mijn dochter zag enorm af en ik voelde mij zo klein en machteloos. Je kind in zo een ziekenhuisbed zien liggen is vreselijk, je breekt en je wilt haar plaats innemen…Om beurt bleven we bij haar, geen seconde weken we van haar zijde en na een paar dagen werd ze beter… Na 6 dagen mochten we naar huis en kon ons muis terug een beetje lachen… Deze week bleef ik thuis om voor haar te zorgen, ze is beter maar nog niet genezen… man mama zijn kan hard zijn…

Geef een reactie

