Win op zoyoko.com

Wist je dat je geen wedstrijden mag promoten op facebook? Dat je niet mag vragen om te sharen en te liken? Ik hoor je al denken, mijn tijdslijn zit er vol mee… Klopt! Allemaal illegaal dus en als ze je aangeven, dan pakken ze je pagina af… Dus kunnen we geen reclame maken over onze wedstrijd op facebook en doe ik het via deze weg…

Als je voor middernacht 10/11/2012 iets schrijft, tweet of pint over zoyoko.com dan maak je kans op een waardebon van 50€… in elke categorie, dus als je een blogpostje schrijft, je pint dan nog eens je favorietjes en je tweet er nog eens over kan je voor 150€ winnen! Toch al nekeer de moeite zou ik denken… Ik weet dat de meesten onder jullie niet zwanger zijn, maar jullie kennen misschien wel iemand en daarbij, er zijn kledingstukken in onze shop waar je niet eens zwanger voor hoeft te zijn… Deze kasjmier sjaal bv, die kan iedereen warm houden tijdens de horrorwinter (ja onze hond Moby verliest zeer veel haar en dat zou wijzen op een zeer koude winter) of deze prachtige cardigan bv die kan je op zoveel combineren😉

Alleszins, je vindt alle uitleg over de wedstrijd hier, verspreidt het en win!

 

Geef een reactie

