Secret Santa 2012

Ze doet het weer! Tess organiseert terug een Secret Santa🙂

Ik schreef me in, nu jullie nog!

ps: voeg je pintrest account toe, zo kan je blijven ideetjes geven ook al heb je je moodboard doorgemaild😉

3 responses to this post.

  1. Dat vind ik nu eens echt een megatof idee…
    Maar hoe “actief” moet je eigenlijk bloggen voor Secret Santa?
    Ik heb al ettelijke pogingen ondernomen om te bloggen, maar slaag er niet in om een constante aan te houden…
    En dat moodboard: is dat gewoon wie je bent, waar je van houdt, wat je leuk/niet leuk vind? Of maakt je blog daar deel van uit (wat in mijn geval niet echt een representatief beeld geeft..)?

    Beantwoorden

  2. Er zijn nog minder actieve bloggers die meedoen, je bent ook een twitteraar he… Als je ook nog eens een pintrest account aanmaakt zodat je voorkeuren ook in beeld worden gebracht en je maakt een goed moodboard zal dat wel in orde komen🙂
    En ja het moodboard is wat je denkt dat het is… natuurlijk is het altijd makkelijker als je blog toch uitstraalt wie je bent.

    Beantwoorden

    • Dankjewel voor de uitleg!
      Een Pinterestaccount heb ik ook al🙂
      Denk wel dat ik me ga inschrijven, het lijkt me zo’n ongelofelijk leuk initiatief!

      Beantwoorden

Geef een reactie

