dot.pot

Ik kreeg een mailtje van oogappel met de vraag of Luka hun dot.pot, ook wel het 3-in-1 plaspotje genoemd, wou testen. Voor Yoko hadden ze de Ergobaby designer draagzak in gedachten.
Ik kende oogappel al, ik volg hen via facebook en won zelfs al een dot.box! Ze zijn de exclusieve verdeler van 11 merken in de benelux, van de zwangerschap tot de actieve kleuter…
Met plezier ging ik op dit aanbod in en een paar dagen later ontving ik een grote doos met het potje en de draagzak…

Het potje werd met veel enthousiasme uitgepakt door Luka en vrij direct goed gekeurd, hij bestudeerde het eerst grondig en ging er dan zelfs opzitten, een opluchting mensen, want sinds hij naar school ging wou hij niet meer op t potje en plast hij gewoon altijd in zijn broek :s Maar de dot.pot wou hij dus nog een kans geven, eerst vond hij het wat onwennig omdat het anders zat maar er werd toch meteen in geplast en toen merkte hij dat hij de pot er makkelijk uit kon nemen waardoor hij hem zonder veel schrik op morsen in het toilet kon uitgieten. Echt het opvangbakje (of hoe noem je dat) is diep genoeg en ligt enorm gemakkelijk in de hand waardoor hij dit allemaal zelf kan doen. Rond het opvangbakje zit een wcbril-verkleiner waar hij dus op zit op t potje zelf, zo kent hij de vorm en het gevoel al en is dit veel makkelijker om hem te overtuigen op het grote toilet te gaan als we ergens anders zijn. De pot waar alles op zit kan je omdraaien en dat is dan een opstapje om zelf op de grote toilet te gaan eens hij wat groter is. Nu wordt het met veel plezier gebruikt om op te staan en onze tanden te poetsen🙂 Hij kan het toruwens dankzij het handvat (ziet er uit als een emmer) ook makkelijk zelf verzetten van ruimte.

Nee, echt alleen maar positieve dingen over dit potje, dankzij dit potje hebben we nu zelfs een zindelijke peuter (of ist al kleuter) in huis (overdag he, de nacht is nog te lang).

Ahja, t ziet er trouwens ook mooi, straks, design en al uit vind ik, het witte potje met oranje (je kan kiezen tussen blauw, groen, grijs, rood en oranje) randje en handvat past perfect in ons interieur😉

Dus voor de toekomstige mama’s of mensen die nog een potje zoeken, ik kan dit potje alleen maar aanraden!

One response to this post.

  1. Mja, ik heb zelf gewone potjes staan, en ga het daarmee proberen. Merel is inderdaad ook ver aan een potje toe, vermoed ik.

    Beantwoorden

Geef een reactie

