Mijn figuur

Das helemaal om zeep he na de geboorte van ons Yoko… Ok t is nog maar 12 weken na de bevalling maar toch zie ik da deze keer niet meer goed komen… Striemen die gaan nooit meer weg en mijn lieve, mooie dochter heeft er mij dus enorm veel bezorgd😦 Geen bikini meer voor mij vrees ik, terwijl ik nogal een bikini drager was…

En dan die heupen… gaan die ooit nog terug dichter gaan staan… al mijn pre-zwangerschapsbroeken krijg ik nog juist tot over mijn knieën… Ik ben sinds de bevalling 1 keer in een winkel geweest om een badpak te kopen om terug te gaan zwemmen (nog altijd niet van gekomen aangezien manlief meestal laat thuis is) en ik heb staan wenen in t paskotje… van een xs (dat ik die niet meer terug krijg daar kijk ik niet van op) naar nen large… voor iemand die verzoop in een medium voordien is dat slikken…

Ik durf dus niet meer gaan shoppen, al zeker niet meer alleen, maar ik was zwanger in de lente/zomer dus de kledij die ik droeg begint wat fris te worden…

Zucht, ok ik heb er een prachtzoon en dochter voor gekregen, maar zo een gehavend lichaam, dat had ik nu toch echt niet gedacht hoor :s

One response to this post.

  1. Heb een beetje geduld. Smeren, die striemen, het kan er echt nog op verbeteren. Ik had er niet veel, maar ze zijn toch weggegaan (na meer dan een jaar), echt waar. Hoe meer ik aan diëten dacht, hoe meer ik nog zin had in zoetigheden en tussendoortjes. Tot ik gewoon foert zei en gewoon kleinere porties at, zonder er al te veel bij stil te staan. Mij er niet veel van aantrok, van mijn nieuwe lijf, en gewoon heeeel veel bezig was met de kindjes. En dan, met een beetje geluk, komt het vanzelf wel goed – hoewel niet zo strak – maar meer dan goed genoeg.🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

