Kapitein Winokio

Dit weekend was het de show van Kapitein Winokio op 12… ik had al veel gehoord over de kapitein, heb zijn cd al eens gehoord via de bibliotheek, maar nog nooit iets van gezien… wel ik was meteen enthousiast! En onze Luka keek zijn ogen uit en deed vrolijk de bewegingen van de liedjes mee🙂 Leuk als ze wat ouder worden en je beseft dat je dingen met hen kan doen! Dus toen ik dinsdag las dat de verkoop voor hun nieuwe show in de AB van start ging kocht ik meteen 3 tickets… eerst voor de verkeerde dag :s maar gelukkig nog kunnen veranderen naar zondag 6/01 om 13u30… Wie mee wil is welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugde!🙂 Oh ik kijk er al zo naar uit!

Geef een reactie

