Ik ben geraakt

Ik heb geprobeerd hier een post rond te schrijven, rond de site www.ikbengeraakt.be, de nieuwe campagne van Stichting tegen Kanker, maar t lukt me niet…
Zelf ken ik niemand met borstkanker, maar ik ben wel al mensen verloren aan andere kankers… vieze ziekte… moeilijk om over te schrijven…
Alleszins, ga naar www.ikbengeraakt.be en richt je eigen sponsorteam op of stort 5€, zodat ze borstkanker nog beter en vroeger kunnen opsporen en genezen…
En voor de oudere lezeressen, laat je jaarlijks onderzoeken, hoe sneller je het ontdekt, hoe meer kans op genezing!

Geef een reactie

