And the winner is…

Eerst en vooral mijn excuses voor de veel te late winnaartrekking, maar ik verzuip een beetje in t werk voor onze webshop zoyoko.com… er komt serieus wat meer werk bij te zien dan we in t begin dachten… En nu onze Luka naar t school gaat heb ik minder tijd aangezien schooluren heel wat korter dan creche uren zijn😉

Maar kijk, vandaag ging mijn vader met Luka zwemmen en kon ik dus veel van mijn to do lijstje schrappen en deed ik samen met hem de trekking.

Ik maakte voor ieder van jullie een papiertje, smeet jullie allemaal in mijn slazwierder en liet mijn onschuldige hand ermee rond draaien.

Hij pakte een papierke

En de winnaar is…

Katia!

Proficiat Katia, ik contacteer je voor de verdere details🙂

One response to this post.

  1. Posted by Katia on september 20, 2012 at 12:52 pm

    Jippie!

    Beantwoorden

Geef een reactie

