The countdown started

Maandag ben ik aan mijn zwangerschapsverlof begonnen… Das toch weer een stap dichter naar de geboorte van #jefke.
Trouwens dat begin van dat verlof kwam geen dag te vroeg, de combi fulltime werken, peuter in huis en hoogzwanger zijn is serieus zwaar!
Ik ben vandaag 38 weken en 4 dagen ver en zie er zo uit:

20120704-092159.jpg

Kwalen vallen nog mee als ik vergelijk met de vorige zwangerschap… Ok ik pak pillekes tegen t zuur, anders kan ik niet neer liggen en mijn bekken doen enorm veel zeer, maar hey we zijn dan ook hoogzwanger he🙂

De eerste dagen zal ik mij ook niet vervelen… Mijn etikettenplan is onmogelijk waardoor ik 240 enveloppen met de hand moet schrijven. Ik kan niet recht schrijven dus moet ik beginnen met lijntjes trekken… Ik weet wat te doen dus… En komt #jefke te vroeg, dan moeten de mensen maar ffkes wachten op hun kaartje🙂

7 responses to this post.

  1. wat ben je mooi zwanger! echt! geniet nog efkes van de rust en van je adres-schrijf-plan😉

    Beantwoorden

  2. Mooie buik, je bent echt prachtig zwanger! En ook een mooi kleedje😉

    Geniet nog even van de dikke buik en veel succes als het zo ver is!

    Beantwoorden

  3. prachtige buik! alvast een goeie bevalling gewenst!

    Beantwoorden

  4. Leuke foto! Nu gaat die dag daar zo snel zijn… Ik wens je alvast een vlotte bevalling en een wolk van een gezonde baby!

    Beantwoorden

  5. Mooi zwanger inderdaad!

    Beantwoorden

  6. Posted by Caroline on juli 4, 2012 at 2:47 pm

    ik vind ook dat je een héél mooi buikje/zwanger hebt/zijt en ook veel schrijfplezier!😉

    Beantwoorden

  7. Kan je de etiketten niet gewoon afdrukken? Ik krijg al schrijfkramp als ik er alleen maar aan denk.😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

