Zalige vrije dag

Een tijdje geleden nam ik gisteren vrijaf… Nog voor ik wist wat voor een prachtig weer het ging worden… Op t gemak oogestaan, Luka rustig klaar gemaakt, theeke gedronken, Luka naar de creche gebracht en op t gemak een lijstje gemaakt van de winkels die ik moest bezoeken in de voormiddag. Daarna de buurjongen met een vervelend pc probleem geholpen en toen vertrokken we voor een rondleiding op het schooltje van onze voorkeur. Awel ja schooltje kan je dat al niet meer noemen, er zitten 450 leerlingen (kleuter en lager) en dat voor een schooltje op de boerenbuiten… De vraag is zelfs zo groot dat ze sinds vorige jaar met een inschrijvingssysteem werken… Eerst broertjes en zussen, daarna mag iedereen zich aanmelden tot 27 april en op 2 mei ontvang je een brief of je kind kan starten of niet. Ze kijken hiervoor naar de afstand tot de school. Bij ons is dat 3,9km… We kunnen alleen maar afwachten en hopen op positief nieuws op 2 mei.
Daarna hebben we ons in de zon geinstalleerd en vervingen we de naam voor #jefke door een nieuwe naam… Eentje waar ik zelf nooit zou opkomen maar eentje die wel meteen goedkeuring kreeg. Wat suikerboonideekes bekeken, iets zeer fijns gevonden maar ik ga toch wachten tot ik een eerste draft heb van t kaartje zodat alles wat samen past… Datum voor babyborrel geprikt enz en dat allemaal op ons terras in de zon, zalig gewoon🙂

Geef een reactie

