Kleine kantjes… en grote pleziertjes

Mensen die mij op twitter volgen als @miss_punt zullen eigenlijk t meeste al weten… ik smijt eigenlijk alles op twitter, de goeie en de slechte dingen…
Mensen die mij irl kennen zullen mij kennen als een klein groot tettergat, een sociaal wezentje, maar diep vanbinnen ben ik toch wat bang voor al dat sociaal wezen… Buiten de paar mensen waar ik mij volledig op mijn gemak bij voel zal ik altijd strontnerveus (op het mottig worden af) zijn als ik ermee afspreek, zelfs al is da voor de 2de keer… en laat mij ze vooral niet bellen! Iemand zakelijk bellen voor t werk, no problem, maar iemand die ik een beetje ken of zelfs vrij goed ken opbellen, ik krijg daar ongelofelijke stress van! Lang leve mail en twitter!
Ik heb ook een ongelofelijke schrik voor t onbekende… op voorhand panikeer ik heel den boel bij elkaar, zelfs nog voor er iets is gebeurd… ik werd bv al ziek van de stress bij het gedacht dat Luka wel nekeer zou kunnen beginnen wenen toen hij nog een klein baby’ke was en ik niet zou weten hoe ik hem kon troosten… ge kunt u voorstellen dat ik de eerste weken als moeder even misselijk was als de eerste weken dat ik zwanger was… zwangerschapskilo’s vlogen eraf gelijk het niks was…

Snel overschakelen op de grote pleziertjes want ik word al een beke mottig van de vorige dingen neer te schrijven… Dus een guilty pleasure… ongezond eten… wij eten dikwijls (zeker 2 keer per week) frietjes, ik snoep nen helen dag door zoetigheid en vettigheid… ik moet absoluut 1 keer per dag warm gegeten hebben en liefst van al zou ik al mijn maaltijden warm eten trouwens… oh en gehakt, ik zou elke dag gehakt willen eten, ja dat zijn de restjes van t “vlees” en dus ook weer niet zo gezond… en soms voel ik mij schuldig, dan wil ik veel meer groentjes enzo eten of een stukje fruit hier en daar, maar dan zie ik een koekje en hupla dan is da koekje weg… In normalen toestand (lees niet zwanger) dan blijven die koekjes en frietjes niet te hard plakken, dat geluk heb ik, in zwangere toestand wel blijkbaar… Toen ik in november in t ziekenhuis lag woog ik 42kg… nu 52kg, das dus 10 kg erbij op 20 weken en dan moet ik dus nog eens zoveel weken doen he… Kijk door dit hier neer te schrijven heb ik weer zin in frietjes met een bouletje erbij ofwel iets “gezonder” in spinazipuree met worsten… ongezond eten dus…

5 responses to this post.

  1. Jomor hélaba, die 42KG was wel belachelijk weinig en deel van de reden dat ge in het ziekenhuis lag hé! Die 10 Kg is eigenlijk maar 5 zwangerschapskilo’s, dus niet overdrijven, da mormeltje in de buik heeft blijkbaar vettig eten nodig😉

    Beantwoorden

  2. […] this: Be the first to like this post. » Tante Tweet blogt mee […]

    Beantwoorden

  3. grappig, dat bellen heb ik ook😉
    serieus
    spijtig dat al die leuke toestellen dat ook kunnen

    Beantwoorden

  4. Sounds familiar.🙂

    Beantwoorden

  5. Hmmm gehakt. Gehakt hoort inderdaad ook nog bij mijn guilty pleasures🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

