The real me

…is de me die je al kent🙂 Ja bij mij geen grote verrassingen van de S als ze uit haar bed komt en de S die de deur uitgaat. Ik weet dat sommige met hun ogen zullen rollen als ze het lezen…
Ik sta op met mijn haar in de war, kruip onder de douche en was het elke dag met Head & Shoulders Citrus omdat het anders in de namiddag begint te blinken en als ik ergens niet tegen kan dan is het wel vettig haar.
Dan droog ik mij af en ga nekeer met mijn handen door mijn haar, doe mijn kleren aan en that’s it… Ja ge leest het goed, geen dagcreme ofzo… ik heb al een paar keer een potje gekocht maar mijn huid en cremekes dat gaat niet zo goed samen… er zitten een paar droge plekken en een paar vettige plekken in en ze piekt heel snel en… ja ik vind wel een reden om niet te moeten smeren eigenlijk… en dit nu bijna 33 jaar lang. De rimpelkes zullen komen, dat weet ik maar die rimpelkes komen toch bij iedereen he… Alleszins voel ik mij t best zonder creme op dit moment dus houden we dat zo…

En dan hoor ik u zeggen, een laagje make-up dat doet toch iedereen… wel ik zal dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt denk ik. Gelijk ik zei, ik vertrek gewoon zo naar de winkel, t werk en ja zelf naar een feestje… Al moet ik erbij zeggen dat ik vorig jaar in augustus wel mascara heb aangedaan om naar Oud Sluis te gaan… een lijntje of oogschaduw dierf ik niet omdat ik schrik had er als een clown uit te zien. En lippenstift dat hangt op mijn tanden en met mijn lippen die meestal een beetje kapot zijn zit je dan met precies van die klonterkes, beter naturel dan denk ik dan. Trouwens als je mij het tegendeel wil bewijzen mag je mij altijd nekeer komen schilderen hoor😉

Qua kledij is het op dit moment beperkt tot mijn zwangerschapskleren: een supergemakkelijke jeans van CofH, rokjes, tops, kleedjes en calçons… In niet zwangere toestand zal de jeans ook de bovenhand hebben maar in de zomer draag ik enorm graag mijn kleedjes van Skunk Funk… eens ik ontzwangerd ben wil ik daarmee mijn kleerkast nog wat mee uitbreiden🙂 Oh bijna vergeten, aan mijn voeten draag ik t liefst van al sneakers, puma’s halen de bovenhand, maar ook converse en le coq sportive staan hier in de kast.

Ik hoopte dat ik mij meer vrouw zou voelen tijdens deze wijvenweek… ik vrees een beke het tegenovergestelde eigenlijk

2 responses to this post.

  1. […] this: Be the first to like this post. » Tante Tweet blogt mee […]

    Beantwoorden

  2. foto foto foto😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

