Handige toolkes

Meermaals per week denk ik bij volgende 2 “tools” awel dat zijn nu echt nekeer handige tools se… en kijk is dat niet vriendelijk van mij, ik ga ze delen met jullie.

Toolken 1 MergePDF

Ik gebruik dit zoveel op t werk… Ge surft naar de site, ge selecteert uw pdfkes, klikt op merge en hopla ge hebt alle aparte pdf’s in 1 document staan in een paar seconden.

Toolken 2 Wunderlist

Voor al uw soorten lijsten kan je wunderlist gebruiken… Ik heb er eentje voor kado-ideekes, eentje voor den Delhaize, eentje voor Colruyt, eentje met taken in huis enz…. Sommige lijsten zijn gedeeld met manlief zodat hij ook dingen kan toevoegen (en schrappen)… het beste aan wunderlist is dat da werkt op een pc, mac, iphone, ipad en android en alles is zo schoon gesynchroniseerd! Schitterend ding voor iemand met zwangerschapsdementie🙂

Geef een reactie

