En hoe gaat het hier?

Wel moest je mij dit een paar dagen geleden gevraagd hebben zou ik zeggen: Goed eigenlijk!
Ik ben sinds begin deze maand terug aan t werk en ben daar niet treurig om. Ok, t is zwaar en om 20u30 a 21u gaat mijn licht uit elke avond, maar ik doe mijn werk graag en ben blij terug onder de collega’s te zijn.
Maar de laatste 2 dagen gaat het niet zo goed eigenlijk… ik spendeer weer meer tijd in t kleinste kamerke, mijn hoofd staat op ontploffen en ik heb een zeer ambetante hoest die ik probeer te negeren en hoop dat het bij een hoest blijft.
Maar ik blijf positief denken, er zijn al goede dagen geweest en die komen terug!
Ondertussen doet #jefke het prima in mijn buik, hij groeit gelijk het in de boekjes staat en heeft zelfs zijn beentjes voor de camera gespreid zodat we weten of Luka een broertje of een zusje krijgt🙂
Nog 5 maanden te gaan! Go Go Go

Geef een reactie

