Kerstbuit

Ik hou wel van kerst.  Dit jaar zag ik er een beetje tegenop door mijnen toestand gelijk sommigen het noemen, maar dankzij een geweldige man verliep alles vlotjes.
En wat was de buit van dit jaar?

  • onze eerste echte creuset kookpot, een witte, prachtig vind ik hem (hopelijk kan ik snel terug koken, ik heb al zin in de eerste stoverij die eruit komt :-))
  • Een peperkoeken hart (man dat was lang geleden dat ik dat nog eens zag)
  • Foto’s van Luka, echte foto’s op papier enzo
  • Een klein geldportemonneeken
  • Een keukenrolhouder
  • 6 wijnglazen van Spiegelau om zo iedereen in t zelfde soort glas te kunnen serveren
  • een wijnkaraf, om de rode wijn te laten chambreren
  • eipods, superleuk kadoo voor geeks als wij, dat zijn eierdopkes in de vorm van iphones🙂
  • keukenhanddoek en ovenwanten in schoon felgroen
  • een set chocolademelktassen
  • en nog wat centjes

Luka kreeg boekjes, een walterrugzakje en 3 duplo auto’s (brandweer, bus en politie) en #jefke kreeg een rammelaar en nog een trekspeeltje

Als kers op de taart kreeg ik ook een rieten mandje met 9 kado’kes in waarvan ik er al 2 mocht open doen🙂 Op de 14de van de komende maanden mag ik er telkens nog eentje open doen, voor iemand die graag kado’kes open doet is dat een zeer fijn idee en zo is er iets positiefs aan deze zwangerschap😉

One response to this post.

  1. Leukjes zeg!

    Vooral da mandje met die pakjes die je 1 keer in de maand mag open doen zijn wel fijn =D

    Beantwoorden

Geef een reactie

