Numero 2

is on his/her way🙂

Voila, meteen de reden waarom het hier zo stil was… Hij/zij maakt er een sport van om zijn moeder zoveel mogelijk te laten overgeven… Hij/zij wint zelfs tov Luka, daar zag ik enorm mee af, maar deze keer is dus nog erger… De week in het ziekenhuis hielpen mij deze keer niet terug op de been, dus nu zit ik al een maand thuis omdat ik gewoon niks kan doen… energiepeil = 0

Vorige zwangerschap duurde dit enorm lang en heb ik eigenlijk nooit genoten van zwanger te zijn… Eerlijk gezegd hoop ik niet meer dat het deze keer anders zal zijn, ge weet nooit natuurlijk…

1 ding is zeker, dit is de laatste keer dat ik zwanger ben… Voila t staat zwart op wit, zo kan ik niet meer vergeten wat een vreselijke periode dit is…

Maar he, ik ben wel content dat nummer 2 er komt he, t had gewoon makkelijker geweest moest ik hem/haar gewoon kunnen afhalen aan een kialapunt😉

12 responses to this post.

  1. Fantastisch! En als je dat hummeltje in je armen hebt kan je volgens mij niet anders dan vergeten hoe ellendig deze periode was…🙂

    Beantwoorden

  2. Posted by Jessie on december 18, 2011 at 11:22 am

    Ik dacht het stiekem al!!!! Proficiat!!! En hopelijk snel véél beter!

    Beantwoorden

  3. Ook langs deze weg een gigantische geweldige proficiat toegewenst! Ik blijf hier duimen dat het snel betert, heb zo’n voorgevoel dat de misselijkheid écht sneller zal overgaan dit keer! En baby’s kunnen afhalen aan een Kialapunt, dat vind ik nu ook eens een zalig idee zie😉 (ook tijdens de 2e zwangerschap begrijp ik heel dat roze wolk-gedoe van zwanger zijn nog steeds niet echt, eerlijk gezegd…)

    Beantwoorden

  4. Aha, ik had ook al zo’n voorgevoel…🙂 Courage, hopelijk gaat het toch snel beter! En vooral: PROFICIAT!!!

    Beantwoorden

  5. Nogmaals proficiat, he! 11 juli is een fantastische datum om te bevallen trouwens. 😉

    Beantwoorden

  6. Posted by haesje on december 19, 2011 at 12:06 pm

    Super! Een dikke proficiat!
    Hopelijk wordt het toch nog een fijne zwangerschap.

    Beantwoorden

  7. Wat een prachtig nieuws! Allé dat van nummertje twee, niet zozeer de misselijkheid die daarmee gepaard gaat. Ik hoop dat het toch wat betert…dat je toch iet of wat van de Kerst en Nieuwjaar kan genieten…
    “t had gewoon makkelijker geweest moest ik hem/haar gewoon kunnen afhalen aan een kialapunt ” = hilarisch🙂

    Beantwoorden

  8. Wat een leuk nieuws. Gefeliciteerd!

    Beantwoorden

  9. Nog maar eens dikke proficiat he😉
    En vooral veel beterschap. Ik hoop echt met je mee dat je je snel beter en energieker voelt!

    En je moet maar denken: hoe misselijker tijdens de zwangerschap, hoe rustiger de baby zal zijn (nieuwe theorie, zonet uitgevonden😉 ). En aangezien je misselijker bent dan vorige keer én Luka al zo’n rustige baby was…. Ge zult na de bevalling volop kunnen genieten en recupereren😉

    Beantwoorden

  10. Hieperdepiep hoera!! Dikke proficiat en ik duim heel hard dat de kwaaltjes zo snel mogelijk verdwijnen!

    Beantwoorden

  11. Dikke proficiat!! En hopelijk is het snel gedaan met al dat overgeven..

    Beantwoorden

Geef een reactie

