Secret Santa

Toen daarnet de bpost man aan de deur belde kon ik niet denken wat ik had besteld, wel ja ik heb vandaag een aantal kerstkado’s online gekocht, maar zo snel zijn ze nu ook niet bij de post🙂

En toen viel mijne frank… #sesa time🙂 Dit jaar is mijn #sesa er zeer vroeg bij en ik moet zeggen, liever zo dan omgekeerd🙂  Het doosje is niet lang toe gebleven en bevatte een hele hoop kadootjes zoals je hier kan zien

Een thee-setje met verse thee, lekkere chocolade truffels, badparels, kaarsjes… alle ingrediënten om te relaxen na een hectische dag🙂

Bedankt Alice van http://aliceenwonderland.wordpress.com/, je hebt mijn dag ineens goed gemaakt🙂

5 responses to this post.

  1. Super! Mijn SeSa pakje staat klaar om te vertrekken naar mijn slachtoffer. Vanavond eens kaartje erbij schrijven en dichtkleven, morgen versturen!

    Beantwoorden

  2. […] Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar wat ze heeft gekregen van mij? Kunnen altijd gaan checken bij haar ! […]

    Beantwoorden

  3. Posted by ktrn on december 13, 2011 at 7:10 pm

    Vroeg maar wel leuk natuurlijk!🙂 Dat van mij gaat eind deze week de post op, ‘k heb er nog wel wat werk aan ..

    Beantwoorden

  4. Ben blij dat jij er blij mee bent😀
    Inderdaad vroeg, wat totaal niet de bedoeling was. Mijn echtgenoot heeft het maandagnamiddag op de post gedaan en dinsdagmorgen had je het al.😀

    Beantwoorden

  5. Ik vind het een fraaie jaarlijks terugkerende traditie!

    Beantwoorden

Geef een reactie

