And the winner is…

een vrouw! Dat geef ik al weg😉  18 vrouwen en 1 man deden mee, sorry Peter jij  bent het dus niet…

Vanmorgen na een nacht waarin ik een paar uur aan een stuk heb kunnen slapen (ik zit met een bronchitis die me wakker houdt) heb ik samen met Luka papiertjes geschreven, geknipt en dan naar voorbeeld van Tess allemaal in een slazwierder gesmeten.


Dan hebben we er eens goed mee gedraaid (en leuk dat dit was, aan dat koordje trekken en die doos zien draaien :-))

En toen werd de slazwierder terug open gedaan en mocht Luka er 1 naamke uitpakken

En de naam die erop stond is…

taratatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Lieve! Proficiat🙂 Gij krijgt van mij iets dat ik zelf heb gemaakt… ik moet wel met schaamrood op mijn kaken bekennen dat het nog niet is afgeraakt, maar ik brei zoveel mogelijk verder zodat dit zo snel mogelijk naar jou kan vertrekken!

Ahja en wat gaf ik nu weg😉

Een sjaal, niet bijster origineel, maar tis wel een tof bolleke “wol” waaruit hij is ontsproten vind ik zelf.

3 responses to this post.

  1. Proficiat @ Lieve!
    En dat lijkt me inderdaad een fluffy-maar-niet-fluffy cadeau! Ideaal voor de zware winter die zogezegd voor de deur staat. Volgende stap is de muts & handshoenen😉

    Beantwoorden

  2. Posted by Caroline on november 5, 2011 at 3:09 pm

    ’t is de geste die telt! en proficiat aan Lieve! (ninfje?)

    Beantwoorden

  3. Oeh, ik gewonnen? Dat gebeurt nooit! Juij, ik ben zeer benieuwd😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

