1 jaar

Hiep hiep hoera voor mezelf… Welja voor dit blogje alleszins… Een jaar geleden startte ik ermee en kijk ik hou het nog steeds vol. En daarom doe ik van give-away🙂 jaloers zijnde op al de handige dames die allerlei kledij en leuke dingen maken voor hun nageslacht ben ik iets aan t maken voor de winnaar of winnares van deze give-away… Wat? Wel t is iets dat met 2 breipriemen in elkaar wordt gestoken en het is fluffy zonder fluffy te zijn…meer kan ik er nog niet over kwijt.
Wil je meedoen? Laat een comment achter en vertel het voort… Op 5/11 laat ik Luka de naam trekken (als er natuurlijk meer dan 1 iemand mee doet) en krijgen jullie te zien wat het kadooke is. En nu moet ik er dringend aan verder werken want ik ben al 3 keer opnieuw moeten beginnen :s

19 responses to this post.

  1. Posted by endimi on oktober 23, 2011 at 12:27 pm

    Ik doe mee! Ik hou van fluffy zonder fluffy te zijn😉

    Beantwoorden

  2. Amai is dat al een jaar? Ik doe ook graag mee🙂.

    Beantwoorden

  3. Posted by Marijkedv on oktober 23, 2011 at 12:53 pm

    Je hebt me nieuwsgierig gemaakt… I’m in!

    Beantwoorden

  4. Oooh ik doe mee!

    Beantwoorden

  5. count me in. ben vooral curieus naar wat je met die breipriemen aan het doen bent😉

    Beantwoorden

  6. Ik BEN gewoon fluffy zonder fluffy te zijn🙂 Count me in !

    Beantwoorden

  7. Woehoew! Ik doe ook mee🙂

    Beantwoorden

  8. Hipperdepip!

    Beantwoorden

  9. Proficiat met je blogverjaardag! En count me in voor dat fluffy zonder fluffy hebbeding!

    Beantwoorden

  10. Een hele happy blog-birthday toegewenst! Ik wil zeker meedoen voor de fluffy give-away, ben trouwens geweldig nieuwsgierig naar wat je aan het maken bent😉

    Beantwoorden

  11. Proficiat! En ik doe mee!🙂

    Beantwoorden

  12. Oh, ik ben zo nieuwsgierig. Ik doe mee!

    En proficiat met je 1-jarige blog🙂

    Beantwoorden

  13. Posted by Griet on oktober 25, 2011 at 9:13 am

    ik ben heel nieuwsgierig wat het gaat worden en wil heel graag meedoen!

    Beantwoorden

  14. Iets winnen waarvan we niet weten wat het is: graag🙂

    Beantwoorden

  15. Posted by stefaniefleur on oktober 28, 2011 at 3:12 pm

    Cool! i love homemade stuff🙂 ik doe mee!🙂

    Beantwoorden

  16. I like fluffy, dus ik doe mee!

    Beantwoorden

  17. Oh, ik ben nog op tijd, zeg! Drie dikke kussen en ik doe graag mee. Hoeraaa!

    Beantwoorden

  18. Tsja… Ik was al meteen nieuwsgierig zoals ik je via twitter melde…😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

