Wegomleiding

Onze overweg is eentje waardoor je tegen “t dak van uwen auto vliegt als ge hem aan sneller dan 30km/u neemt… Tijd dus om er iets aan te doen, allez dat hoop ik toch want hij is voor een maand en een week volledig afgesloten.  En aangezien er niet elke 100 meter een overweg is, moeten we hierdoor wel een eindje omrijden.  En laat een kind van bijna 20 maanden nu niet echt zot zijn van “een andere weg naar huis nemen”. Van zodra ik afsla om aan de omweg te beginnen krijg ik een huilend kind op de achterbank dat NEEEE NEEEE roept… Ik heb het NEEE geroep serieus kunnen inkorten (nog niet doen stoppen) door te stoppen aan een paar fijne beestjes onderweg

Ik noem het lama’s maar t is iets anders met een a en ik kan er niet opgekomen :s

Een paa(r)djeeee (ik ben niet zo zot van paarden eigenlijk, dus het strelen ging zeer snel)

En dan hadden we langs de overkant van de straat nog

Ezeltjes🙂 Wel die aai ik veel liever en t zijn echt schatjes!

Onze Luka vindt het geweldig en ik rij nu zelfs met plezier om🙂

2 responses to this post.

  1. Alpaca’s :-p

    Beantwoorden

  2. Posted by Caroline on oktober 14, 2011 at 8:32 am

    Gudrun was mij voor,dit zijn idd alpaca’s

    Beantwoorden

Geef een reactie

