Woensdag

is vanaf vandaag tot het einde van ‘ t jaar een vrije dag voor mij🙂

Nee ik werk geen 4/5 en ik neem ook geen ouderschapsverlof… ik doe dit met mijn gewoon verlof.  Doordat ik 7 maanden via intrim werkte en die je verlofdagen niet betalen heb/had ik nog 23 dagen vakantie staan die ik moet opnemen voor ’t einde van het jaar… een maand na elkaar zag ik (en mijn baas) niet zitten en zo spreid ik een deel van die dagen over alle resterende woensdagen.  Den eersten is nu bijna om en ik kan je zeggen, dit kan ik zeker en vast gewoon worden.  Dingen die bleven liggen, die ik allang wou doen, een kappersbezoek enz zullen nu allemaal op woensdag kunnen doorgaan.  Luka wordt later dan normaal afgezet in de creche en ook vroeger opgehaald, dus ook voor hem is er meer tijd ingecalculeerd… en doordat ik veel kan doen op mijn woensdag heb ik meer tijd voor hem ’s avonds en in t weekend.  Ook loop je hierdoor relaxter en beter gezind rond wat hopelijk wordt opgemerkt door T… alleen maar voordelen zie ik🙂

Ik vrees alleen dat het in januari pijn zal doen als ik hem terug moet afgeven, die vrije woensdag…

2 responses to this post.

  1. Ouch ja, denk ik ook wel! Maar tot die tijd gaat het zó hard genieten zijn!! #jaloers🙂

    Beantwoorden

  2. Zalig! Geniet ervan!

    Ik werk sinds september 4/5 en ik vind het ook ideaal. Een (relatief) rustdagje met maar 1/3 dochtergeweld om te bekomen van een druk weekend en voor te bereiden op een drukke werkweek. Ik zou het ook moeilijk hebben om terug voltijds te werken!

    Beantwoorden

Geef een reactie

