Cake ’n Party

Als je mij volgt op twitter weet je dat ik geen keukenprinses ben… ook bakken lukt niet altijd goed en toen ik mijn koekjes weer liet mislukken (ik heb nog altijd geen koekje kunnen bakken dat op een koekje leek nadien) kreeg ik van @aveve volgende verrassing opgestuurd

Een grote bakvorm vol met lekkere dingen om cupcakes en koekjes te bakken en te versieren.  Want dat is waar Aveve op inspeelt, meer en meer mensen maken cupcakes en taarten in de meest kleurrijke varianten en met hun Cake ’n Party collectie is dat allemaal mogelijk… zelfs voor keukenklunsen als ik zo bleek vandaag!

Het is vandaag de “dag van de onthaalmoeder” dus raapte ik al mijn moed samen en bakte ik amandelcupcakes die ik versierde met roze en paarse (gekozen door de Aveve dame) suikerpasta en rolfondant (wat geen chocolade is zoals sommingen dachten ;-))

De cakejes bakken ging vlotjes, hoewel ik toch altijd een beetje een stijve arm begin te krijgen tijdens het 4 minuten (jep een mietje ben ik) mengen van de ingrediënten.  Na een kleine rondvraag liet ik de cupcakes afkoelen om ze dan te versieren en zie hier het resultaat

De madammen van de creche waren enorm blij met hun cakejes en toen Luka het zijne op at hoorde ik een spontane “mmmm” uit zijn mondje komen.

Aveve, jullie opzet is gelukt… met jullie cakemixen en versieraccessoires kunnen zelfs keukenklunzen als ik mooie cupcakejes maken… en de koekjes, dat zien we volgende maand  :-)

4 responses to this post.

  1. Waauw die zijn echt goed geslaagd! Mooi!
    Ik heb een nieuwe oven gekregen van manlief – helaas is ie er nog niet. Van zodra hij geïnstalleerd is, ga ik dat ook eens proberen…😉

    Beantwoorden

  2. Sjiek, seg! Rolfondant is makkelijk en zalig om mee te werken he…

    Beantwoorden

  3. Posted by Griet on oktober 13, 2011 at 7:38 am

    ik zal veel moeite moeten doen om volgende week evenmooie cupcakejes te maken voor mijn dochter haar verjaardag… ik ben er immers ook niet echt handig in. Maar uit jouw verhaal kan ik afleiden dat het al bij al niet zo moeilijk is.

    Beantwoorden

  4. Posted by Karen on oktober 26, 2011 at 12:22 pm

    Jawadde, ik wil ook wel zo’n cadeautje! Ik ga vanavond aan de slag met mijn mix en boetseerfondant!

    Beantwoorden

Geef een reactie

