zwart

Als ik wakker word dan wrijf ik in mijn ogen voor ik ze open doe… ook gisteren deed ik dat, maar het beeld van mijn rechteroog bleef zwart… ok gaat wel direct over dacht ik… maar nee, ik zag gewoon niks meer door mijn rechteroog en begon zachtjes te panikeren… Langzaam kwam er terug beeld, maar beeld alsof ik door een heeeeeel donkere zonnebril keek… Het duurde een paar minuten voor ik voldoende kon zien uit mijn rechteroog en ik op een veilige manier Luka uit bed kon nemen…

Ik ga even uit mijn oog zijn buurt blijven en hoop dat dit niet meer voorvalt…

One response to this post.

  1. Ik zou daar toch es mee naar de dokter gaan, die kan je wellicht wel vertellen wat de oorzaak is?

    Beantwoorden

Geef een reactie

