Nivea Baby Pure & Natural

The Insiders deden nog eens van campagne… Eentje van mijn lievelingsmerk op vlak van wassen: Nivea… Al vanaf ik mij kan herinneren tot nu gebruik ik Nivea producten voor van alles en nog wat (behalve mijn shampoo), dus ook voor Luka gebruik ik Nivea Baby, maar de gewone (blauw)… Onze Luka heeft eerder de huid van zijn papa (droog, vooral aan de beentjes) dus dit gamma leek mij nog beter te zijn voor hem… Direct ingeschreven en uitgekozen om te testen.  Dit ontving ik

Een grote bus wasgel, een cremeke voor na t bad, een hoop staaltjes (laat maar iets achter als ge er wilt), folderkes en een quizke (t nut van dat quizeke ontgaat mij eigenlijk).

Ik heb onze Luka meteen in bad gesmeten en wat me meteen opviel was de geur… man die wasgel ruikt goed! Hij hielp zelf met een grote glimlach met insmeren🙂  Ook de creme ruikt zeer lekker waardoor ik liefst van al heel de nacht naast hem had gelegen (sorry zoet, anders moet je die creme ook gebruiken voor t slapen gaan ;-)).

Volgende morgen voelde ik het verschil aan zijn beentjes, de huid was zachter en hij heeft geen rode vlekjes, voor mij is deze wasgel en creme goed gekeurd en vervangt ze mijn huidig gamma🙂

Voor alle “technische” info verwijs ik je door naar de Nivea pagina over babyverzorging, ze hebben nog veel meer producten die ik ga proberen🙂

2 responses to this post.

  1. Posted by Griet on september 7, 2011 at 7:44 am

    ook ik mag de producten van nivea testen. in het pakket dat ik heb ontvangen zat de soscrème en de badolie. Zowel de crème als de olie zijn een echte aanrader. De crème werkt snel tegen rode billetjes en andere rode/droge vlekjes en de badolie ruikt heel lekker, is niet te vettig en zorgt voor een superzachte huid!

    Beantwoorden

  2. ohh gelukzak!!! Had ik ook graag willen testen zeg! Veel badder plezier aan Luka gewenst nog!

    Beantwoorden

Geef een reactie

