Somersby

Ook ik kreeg een mailtje van A van Enchante met de vraag of ik het nieuwe drankje van Carlsberg wou uitproberen… Somersby, een sprankelende cider, awel ja dat spreekt mij aan.

De doos kwam aan en zat vol met van die isemo (hoe schrijft dat in godsnaam) chipskes🙂  En daaronder vond ik dit:

een houten kistje met

  • 6 flesjes Somersby
  • een paar grany smith appelkes
  • een cd met het promotiemateriaal
  • a message in a bottle (posters)
Via twitter kreeg ik de raad ijsblokjes te maken omdat Somersby echt goed koud moet geserveerd worden.  Een echt zomerdrankje du,s dat ik zondag serveerde met een stukje appel erbij als aperitief toen @gaabstra en @philipperogiest kwamen bbq’en.
En wat vonden we ervan?
Lekker! Maar het moet wel zeer koud zijn, zo koud mogelijk eigenlijk, dus de volgende flesjes ga ik nog even in de diepvries steken voor ze te serveren.  Het smaakt als appelsap met bubbels, je smaakt absoluut geen alcohol, wat het volgens mij een echt vrouwendrankje maakt.  Dus mensen die geen alcohol lusten kunnen dit eens proberen als ze toch eens een beetje licht in t hoofd willen worden😉
Ga ik het nog kopen?
In de winkel niet waarschijnlijk, maar zeker nog eens op een terrasje als ik het tegen kom op de kaart en als ik er zeker van kan zijn dat ze het ijskoud reserveren (liefst met een schijfje appel want dat maakt het af!)
Bij de flesjes zaten ook een aantal bonnen waarmee je een gratis Somersby blikje kan krijgen in de Kinepolis en een aantal “3 flesjes kopen, een 4de gratis” bonnen voor de Delhaize.  Als je er eentje (of 2) wilt laat je maar een comment achter en stuur ik ze op.
Om Somersby op de Belgische markt te brengen organiseren ze ook nog een “Boost your party” wedstrijd op Facebook, als je meedoet laat iets weten, dan stem ik zeker op jou!
Schol!

7 responses to this post.

  1. Hoe krijgt gij toch altijd die dingen, bij mij gebeurt dat nooit😉 Ik ga dat toch eens proberen, ik ben dol op Appletiser, ongeveer hetzelfde denk ik (maar zonder alcohol)…

    Beantwoorden

  2. Dat klinkt nu eens als iets met alcohol in dat ik wél ga lusten! En daar zoek ik al meer dan 30 jaar naar😉 Zodra ik bevallen ben, ga ik ’t eens proberen. Nog maar zo’n 5 maanden wachten, dus, maar als je al je hele leven zonder alcohol doorkomt zal dat ook nog wel lukken zeker😉

    Beantwoorden

  3. Posted by __Mart_ on augustus 29, 2011 at 3:04 pm

    Ik vond de reclame zo mooi! Ik wil het wel eens proeven…

    Beantwoorden

  4. Cider? Appelsap ja!😀
    Vraag anders maar eens in de Patrick Foley’s in Gent want mijn vast vergif is. Bulmers cider. Ken je dat?

    Beantwoorden

  5. Posted by Jill on maart 29, 2012 at 1:09 pm

    Ik wil ook wel eens proeven, hoe kwam je aan het kistje? is nog leuk geschenkidee. Is het overal te krijgen??

    Beantwoorden

  6. Posted by de rammelaere jonas on juni 15, 2013 at 5:23 am

    IK heb het eenmaal gedronken en ben er verkocht van😉 wil het nog wel eens proeven

    Beantwoorden

Geef een reactie

