10 jaar

10 jaar begot… Moest ge mij 15 jaar geleden gezegd hebben dat ik 10 jaar bij 1 man kon blijven zonder dat hij mij het bloed van onder mijn nagels haalde door al zijn onvolmaaktheden, ik zou u keihard uitgelachen hebben …

Een uitnodiging voor wat een fake verjaardagsfeestje (feestje was er wel maar de verjaardag bleek verzonnen te zijn) bleek te zijn, woelige beginjaren in  Brussel centrum, een huisaankoop in Viane en de adoptie van Moby  later besloten we (na de meeste fantastische huwelijksaanzoek ooit!) om op 11/08/2006 te trouwen… ja vandaag 5 jaar geleden dus…

Een dag met slechter weer dan vandaag, veel regen wolken en kou, maar man, een dag met zoveel liefde dat ik op geen enkel moment kou heb gehad!  (Trouwens aan al degene die nog niet getrouwd zijn, ge moet dat gewoon doen, trouwen is tof!)

En vandaag, na een zeer zware verbouwing, een verblijf in een stacaravan en bij de schoonvader, een prachtige zoon die alles nog zoveel mooier maakt, wel vandaag zie ik Tim nog elke dag liever, zonder dat ik hem gisteren minder graag zag dan vandaag.

Zoetie ik hou van jou! x

11 responses to this post.

  1. Hele dikke proficiat! En inderdaad: trouwen is tof, ook in de regen! Doe er nog vele warme jaren bij!

    Beantwoorden

  2. Ontroerende en zeer liever blogpost!
    Een dikke proficiat voor die eerste 10 jaar!!

    Beantwoorden

  3. Posted by Caroline on augustus 11, 2011 at 1:22 pm

    so sweet! en ne dikke proficiat aan allebei!

    Beantwoorden

  4. Heel mooi! Proficiat!

    Beantwoorden

  5. Een hele dikke proficiat!

    Beantwoorden

  6. Woo, ik krijg er kippevel van🙂. Proficiat! Nu ben ik wel benieuwd naar het meest fantastische huwelijksaanzoek ooit natuurlijk ;-)! Doe er nog vele decennia bij zou ik zeggen🙂.

    Beantwoorden

  7. Veel te laat natuurlijk, maar evengoed een gemeende proficiat!🙂

    Beantwoorden

  8. Posted by buddykids on augustus 12, 2011 at 6:00 pm

    ma zo schoon !
    Proficiat beiden

    Beantwoorden

  9. Héél mooi beschreven! Dat er nog tientallen jaren mogen volgen!

    Beantwoorden

  10. Te laat, maar toch nog ’n welgemeende proficiat!

    Beantwoorden

Geef een reactie

