Evaluatie

Van 2 dingen… Het lopen en de twitterstilte, gevolgd door 2 weken internetloos bestaan.

Wel het lopen ging vlot, u leest het ging… door de vakantie hebben we onszelf even op pauze gezet maar we doen erna zeker verder.  We zijn nog niet aan de cruciale les 8 gekomen, maar als we erin slagen om allebei geen excuses op dezelfde dag te vinden gaan 3 keer per week lopen🙂

En dan de stilte… wel die week twitter, dat ging vlot, ik heb het niet gemist eigenlijk, misschien enkel in t weekend s morgens om zo dat eerst uur als Luka wakker is door te komen samen met andere mama’s of papa’s die van dienst zijn.  Het leuke aan die week twitterstilte is dat ik er niet meer zo hard naar verlang… nu moet ik dus proberen een goed evenwicht te vinden want ik geef toe dat ik sommigen wel miste.

Op vakantie heb ik 2 volle weken niks online gedaan, gprs afgezet op gsm en een internetloos huisje zorgden hiervoor… wel dat vond ik persoonlijk iets teveel van t “goede”… soms wou ik echt wel iets opzoeken (zoals, wanneer gaat het nu eindelijk stoppen met regenen) of online een spelleke spelen of de commentaren lezen over den groten trouw.

T grootste voordeel aan mijn pauze is dat ik mijn 2de Stieg Larsson weer heb boven gehaald en daar terug aan verslaafd ben geraakt.  Vandaag begin ik aan deel 3 en ik heb nu al spijt dat het einde van de 3 boeken in zicht komt.

Conclusie van t verhaal: pak mijn internet niet volledig af aub, ik zal zelf wel beter dosseren!

Geef een reactie

