Apotheker

Mijn apotheker is dood… zelfmoord zelfs… Ik ben er nog altijd niet goed van eigenlijk en t is al bijna een maand zo.  Met een baby in huis kom je veel frequenter in een apotheek, bij je eerste is alles nieuw en heb je advies nodig over van alles en nog wat. Ik zocht dus een apotheker die mij advies gaf en me zo goed mogelijk verder hielp, generische pillekes meegaf enz.  Ik vond die dus, echt een vriendelijke man, veel uitleg, altijd lachen en nu is hij dood… weg… Er worden veel dingen gezegd in t dorp over de man, slechte dingen, maar ik kende hem enkel vanuit zijn apotheek en daar deed hij voor mij enkel goede dingen…  Hopelijk vind ik opnieuw terug zo een man (of een vrouw, dat mag ook) in de buurt…

2 responses to this post.

  1. Ik was er ook niet goed van toen een klant van ons zich “van het leven beroofde”; Enkele dagen voordien babbel je nog over koetjes en kalfjes, lach je samen en dan…
    Ik hoop dat ik dit nooit mag meemaken bij iemand echt close. Vreselijk.

    Beantwoorden

  2. Posted by Caroline on augustus 4, 2011 at 11:24 am

    zoon geeft op 1 dag 2 vrienden verloren door zelfdoding,bizarre is dat beiden mekaar niet kenden.
    en allebei zo jong,meisje was 19j en de jongen was 22j.
    met het meisje had hij de avond voordien nog gechat en hij had niks gemerkt dat ze dit van plan was.

    Beantwoorden

Geef een reactie

