Start to run

Dankzij deze mevrouw ben ik er vanmiddag ook aan begonnen. (Jullie beïnvloeden mijn leven nog al :-))  Ik had vorige week op twitter gesmeten dat ik eigenlijk ook nog eens wou proberen om de eerste start to run reeks uit te lopen.  Maar niet alleen deze keer, een loopmaatje zou fijn en en voila twitter bracht me Melanie, zo ga ik niet alleen met haar lunchen maar ook lopen.

De eerste les zit er dus op en awel, het deed enorm goed om nog eens een beetje sport te doen.  Ik kijk al uit naar les 2!

ps: @dehuisvrouw, jij hebt de weddenschap gewonnen ja, ik vloekte eerst op de pijn in mijn milt… iemand tips om die pijn te vermijden?

7 responses to this post.

  1. Genoeg drinken! Ik heb ook steeds pijn als ik voor het lopen niet genoeg gedronken heb. Dus, nu probeer ik op het werk altijd anderhalve liter water binnen te slokken op de dagen dat ik ga lopen. En dan tijdens het lopen neem ik een klein flesje water mee (je kan handige accessoires daarvoor kopen in de sportwinkel), niet echt tegen de dorst maar om een droge mond te voorkomen.

    Beantwoorden

  2. En goed ademhalen: goed inademen, maar – ook belangrijk – ook lang goed uitademen. De tip die Evy Gruyaert geeft: gedurende 2 looppassen inademen en 2 looppassen (snel) uitademen.

    Have fun!🙂

    Beantwoorden

    • Posted by Tante Tweet on juni 30, 2011 at 7:34 am

      ha maar wij luisteren niet echt naar Evy🙂 Wij zetten ze op om te weten wanneer we moeten lopen en wanneer we mogen wandelen. En ik tetter waarschijnlijk teveel🙂

      Beantwoorden

  3. Wat goed van je (jullie) om er ook weer aan te beginnen. Ik ben ook opnieuw begonnen en werkte ondertussen les 10 af. De vorige poging ben ik niet veel verder geraakt. Ik loop maar 2 ipv 3 keer per week, ook met Evy’tje, helaas geen real life looppartner. Tot nu toe loopt alles vlotjes (ahum)😉
    Hou vol, zou ik zeggen! Je kunt het vast!

    Beantwoorden

  4. O juist ja, de milt. Dat overbodig orgaan dat bij mij 2x zo groot is als bij de gemiddelde medemens, en dat ze er wellicht ooit eens uit gaan snijden.
    Ik krijg nu al schrik om te gaan lopen… :-p

    Beantwoorden

  5. Posted by An on juli 22, 2011 at 3:10 pm

    Oh tof! Ik heb ook net de podcast gekregen, nu nog deftige loopschoenen kopen (ik heb al 6 jaar geen sportschoenen meer, shame on me) en ik ben vertrokken!

    Beantwoorden

  6. […] navolging van deze, deze en deze dame, begon ik er ook aan. Lang na de hype, maar mijn weegschaal begon mij toch serieus boos aan te […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

