L’Oréal Paris Revitalift Total Repair 10

Nogal nen titel he🙂
Een tijdje geleden kreeg ik een nieuwe campagne van The insiders in de digitale bus… Eentje voor een dagcreme, die veel meer was dan een dagcreme…

Wel, ik ben nu al 2 jaar een 30’er en ik gebruik nog altijd geen cremekes ed, dus ik dacht, wel zo een creme die meer doet dan hetgene dat de andere doen, wel ik wil dat wel eens proberen, en kijk de mensen van The Insiders waren het ermee eens.

2 weken geleden ging ik mijn pakket ophalen bij de post (ahja want onze postbode is te tam om nog naar de voordeur te komen en steekt altijd een papierken in de bus, ook al zijn we thuis) en kreeg ik dit mee🙂

Een potje L’oréal Paris Revitalift Total Repair 10 (sebiet uitleg wat da allemaal doet), een kaartquizspel om te zien wat voor een smeerder jij bent, een hoop staaltjes (wie er eentje wilt, laat een comment achter en dan mail ik je voor je adresgegevens en stuur ik eentje op) en een boekje over de campagne.

Nu L’oréal Paris Revitalift Total Repair 10 is vooral op de markt gebracht om de huidsveroudering tegen te gaan.  De 10 punten waarop hij zich focust zijn:

  • rimpels
  • fijne lijntjes
  • verlies van stevigheid
  • verlies van elesticiteit
  • invallende gelaatstrekken
  • pigmentvlekken
  • ongelijkmatige huidskleur
  • veroudering van de hals
  • onregelmatig huidoppervlak
  • droge huid
Amai als ik dit nu zo intyp, dan weet ik al waarom mijn eindconclussie zo is uitgevallen.  Alleszins wat niet in dit lijstje staat is hetgene dat mij vooral aantrok, nl dat deze creme ook meteen een zonnecreme bevat die je dus beschermt tegen de UV-stralen.  En aangezien de meeste vrouwen wel elke dag een dagcreme opsmeren maar zeker niet elke dag zonnecreme opsmeren (terwijl dat ook zou moeten als het bewolkt is) leek mij dat een superidee om dat te combineren.
Nu het smeren zelf, eerst en vooral ben ik een complete newbie en er staat nu eens niks van handleiding op het potje of het doosje… Moet ge eerst met zeep wassen, reiningen, of wat nog.  Moet ge er een dikke laag of een flinterdun laagje opsmeren, er staat niks van vermeld.  Dus heb ik op goed geluk gesmeerd en ik moet zeggen dat ik meteen een branderig gevoel had, misschien is dat een teken dat het meteen begint te werken, maar ik vond het persoonlijk niet zo aangenaam… ik had van een creme eerder een soort verfrissend gevoel ofzo verwacht.  Ik heb het een paar dagen vol gehouden, maar dan werd mijn huid echt te vettig (zie laatste puntje waaraan het werkt, droge huid) en ben ik ermee gestopt…  Ik moet zeggen dat mijn huid wel leuker aanvoelde nadat ik de creme erop had gesmeerd, dus misschien moet ik eens op zoek gaan (yeah sure, ik op zoek naar een creme) naar eentje die wel past bij mijn huid…  Liefst eentje met zonnecreme geïntegreerd :-)

3 responses to this post.

  1. Posted by endimi on juni 29, 2011 at 8:27 am

    Ik ging een staaltje vragen, tot ik las dat je een branderig gevoel had na het smeren. Dat mag eigenlijk echt niet, een crèmeke moet je vel een “opgelucht” gevoel geven wanneer je smeert. Ik ben net begonnen aan een mini-potteke Vichy Aqualia Thermal lichte crème (geld-terug-actie in de apotheek). Wel geen UV filter maar een goddelijk crèmeke!

    Beantwoorden

  2. Ik ben heel blij met de mijne van Kiehl’s, met SPF🙂

    Beantwoorden

  3. Posted by Marleen on juli 9, 2011 at 8:53 am

    Ik ben ook een van de testers van dit product, en ik moet zeggen dat ik geen branderig gevoel heb bij het gebruik. Maar ik ben wel al iets langer een dertiger dan jij, msschien heeft mijn huid er al meer nood aan😉.

    Ik moet wel toegeven dat ik de creme iets vettiger vind dan ik had verwacht. Verder vind ik het wel een ok product.

    Maar ieder huidtype is zo verschillend, dat het mij onmogelijk lijkt een creme te maken die voor iedereen geschikt is.
    Veel succes bij je zoektocht naar een product dat je bevalt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

