kleine pauze

Hij deed het al, zij is ermee bezig en zij heeft me het kleine duwtje gegeven dat ik nog nodig had.

Ik ga een weekje niet twitteren (ook niet meelezen) of facebooken (daar keek ik vooral)… beetje afkicken en genieten van mijn kleine en grote man… Wat ik na die week ga doen weet ik nog niet, terug wat meekijken (en dan reageer ik zeker) of gewoon verder doen tot na onze vakantie (das dan tot augustus, een volledige maand dus)… We zien wel, alleszins wil ik niet meer in tweets denken🙂

Dus ipv mijn voorvallen op twitter te smijten zal ik ze hier moeten neerschrijven🙂

2 responses to this post.

  1. Ik vind dit maar een erg stille ontwikkeling. Het wordt erg stil onder onze Zuidgrens. Hopelijk niet te lang! Geniet van de rust…

    Beantwoorden

  2. Twitter en Facebook, nu ook Google+ domineren inderdaad een groot deel van ons leven als we tijd op internet doorbrengen, maar ik probeer toch van tijd tot tijd de knop om te draaien en alles achter te laten.
    Ik heb natuurlijk altijd het excuus dat ik mijn computer voor mijn werk nodig heb, maar zelfs dat laat ik achter als ik voor korte of langere tijd op verlof ga.
    Gewoon ook doen … en je zal zien dat het eenvoudiger is om er afstand van te nemen dan je denkt😉
    Succes

    Beantwoorden

Geef een reactie

