Uitvindingen

Ik bedenk de ene na de andere briljante uitvinding! Rijk zou ik ervan worden moest ik ze kunnen produceren.
Bij deze leg ik ze vast op mijnen blog zodat ik nadien met de eer kan gaan lopen🙂

  • Wegwerpfrituurpannen… echt ik haat het om dat spel uit te kuisen, dus zo eentje die je kan wegsmijten en die ze dan recycleren, ik zou het kopen
  • Doosje met kleenex doekjes in de vorm van mijn bekerhouder in de auto… dan kan ik makkelijk mijn neus snuiten als ik aan t rijden ben, veel veiliger dan in mijn sjakosch naar een pakje te zoeken en er dan nog het zakdoekje uit te prutsen
  • Zomerdekentjes… Ik wil ’s avonds voor den TV onder een dekentje liggen, maar in de zomer is mijne fleece net iets te warm, dus graag eentje van zijde ofzo dat je meteen ook een beetje afkoelt.
Ge ziet, allemaal superuitvindingen he😉

5 responses to this post.

  1. Posted by Ine Benzine on juni 14, 2011 at 8:41 am

    kan je voor mij ook een composteerbare groenafvalbak uitvinden? zo ééntje die je in de keuken kan zetten en dan mee naar beneden nemen en in de groencontainer dumpen, zonder dat je weer naar boven moet om je bakje weer binnen te zetten?

    Beantwoorden

  2. Die kleenex-bekerhouder is zo’n slecht idee nog niet hoor. Vele automobilisten zullen je dankbaar zijn🙂

    Groeten

    Beantwoorden

  3. dat van dat dekentje zou nooit kunnen worden uitgevonden door een man.
    Die snappen dat echt niet!!! 😉

    Beantwoorden

  4. Posted by _zimmie_ on juni 16, 2011 at 8:01 pm

    Als mijn vrouw het over ‘den deken’ heeft, denk ik altijd in de eerste plaats aan de pastoor en de koster.

    Dekentjes * diepe zucht *

    Beantwoorden

Geef een reactie

