Breek eens in in je eigen huis

Jaja, iedereen zou het eens moeten doen😉

Gisteren kwam de buurjongen vragen of ik eens naar de pc kon kijken, hij kreeg zijn wiskundeprogramma niet open… Ik vertrok na t eten (20u30) naar daar en in een mum van tijd was het in orde, ik blijf nog wat tetteren en ga terug naar huis.  Geen sleutel bij, dus ik ga direct naar de achterdeur… Die was vast, ok ik klop nekeer op de deur, geen reactie.  Ik denk ah, manlief zit misschien in t kleinste kamerken, ik klop daar nekeer op de ruit, geen reactie.  Manlief was ziek en was ondertussen in zijn bed gekropen, in een coma blijkbaar, want herhaaldelijk bellen aan de deur en op zijn gsm bleken niet te helpen.  In den hof staan roepen, daar werd hij ook niet wakker van… Steentjes smijten naar t raam is geen optie bij ons, dus ik terug naar de buren.  Samen met de buurvrouw hun langste ladder gezocht, op t dak gekropen en dan aan t slaapkamerraam geklopt en gevraagd om mij aub binnen te laten… t duurde even voordat manlief door had dat ik op t dak stond (ja ik doe da niet zo dikwijls he) en dan gelukkig de voordeur voor me open deed… Hij lag al terug in bed tegen ik terug van de ladder naar beneden gekropen was… En zo was mijn dinsdagavond weer gevuld🙂

4 responses to this post.

  1. hahaha,sorry da’k daar mee lach,maar ook al eens meegemaakt,’k heb toen wel een ruit kapot geklopt.

    Beantwoorden

  2. Ik denk toch dat ik vreselijk zou schrikken…. Nadeel is ook dat wij op de zolderetage slapen: Hoge ladder is dan gewenst!😉

    Beantwoorden

  3. Hilarisch. Precies een scène uit één of andere komische serie…:-)

    Beantwoorden

  4. Posted by _zimmie_ on juni 16, 2011 at 8:03 pm

    Dit valt toch echt niet onder inbreken hé. Vragen om binnen te mogen. Wat zou jij een slechte dievege zijn!😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

