Handtas

Als vervolg op wat zit er allemaal in je auto heb ik vandaag mijn handtas eens leeg gehaald… T is geen strandtas, maar een handtas he.

Wat zat erin:

  • Een portefeuille met veel rommel en weinig geld
  • Mijn opvouwbaar delhaize-zakje, heel handig iets!
  • GSM-lader voor in de auto
  • Handcreme
  • Rekeningske van Tamara haar flip flap plantje
  • 2 dagpassen van de lijn van het Vlaanderen Vakantieweekend die we niet gebruikt hebben, zouden die nog werken?
  • Parkeerticketjes
  • Deo
  • Zonnecreme
  • Platgedretst paaseiken
  • Nog een hoop andere rekeningskes
  • Korting van 20% bij een optieker in Geraardsbergen
  • Klein geld dat ik nu in Luka zijn spaarpot heb gestoken (al t klein geld dat ik los in huis vind gaat zijn zijn spaarkikker)
  • Lippenherstelcreme
  • Sleutels van mijn pa zijn huis
  • Sleutelbos met allerlei sleutels
  • Een hoop Visa aankoopcheques van 5€
  • Tandpasta (was niet te bedoeling…)
  • vrouwelijke watjes😉
  • Een hele hoop klantenkaarten, vel winkels zouden dit beter digitaal bijhouden vind ik
  • Visitekaartjes van andere mensen
  • Lijnkaart van Gent om snel snel tussen de middag naar de Veldstraat te gaan
  • Zo ven die armbandjes van chiquita (nekeer bij collect & go gekregen)
  • Gesteriliseerd water
  • Een paarse knoop
  • Apranax, Perdolan en Dafalgan 1 gram (om migraine te bestrijden, binnenkort nieuwe medicijnen)
  • Immodium
  • Flesje water
  • Reserver autosleutel
  • Lepel (om Luka eten te geven)
  • teegel (want zo nen tand komt altijd op t onverwacht)
  • Vervallen internationaal paspoort (bijhouden voor de stempels)
  • Maaltijdcheques
  • Afgeprinte mails
  • Leo koek die Luka van den boer kreeg
  • Pasfotos
  • Zakdoekjes
  • Doktersbriefkes die naar de CM moeten
  • Vivabox bon voor bubbels
  • Postzegels
  • Vervallen tankkaart
  • Boodschappenlijstjes
  • Verzekeringspapieren van de auto
  • Bonnen van Sack verwarming
  • Papierkes van Kind & Gezin
  • Gele CM plakkers van heel t gezin
  • Paspoortkaartje van Luka (net hetzelfde dan ik had als kind)
  • Vervallen kortingsbonnen
  • Bioscooptickets
  • 2 pennen en een potlood
Voila en t meeste gaat er terug in🙂

5 responses to this post.

  1. Veel gerief dus dat ge eigenlijk niet de hele tijd bij u moet hebben.🙂 Voor klantenkaarten zijn er van die handige boekskes, en als ’t groot genoeg is passen uw bonnekes en cheques er ook in. Sleutels kunde ook allemaal aan een grote karabijnhaak hangen. Die resten van koeken en paaseikes zou ik toch eens opeten of wegdoen.😉

    Beantwoorden

  2. ben sprakeloos!🙂

    Beantwoorden

  3. Dat vraag ik me altijd af: ‘Wat sjouwen die allemaal mee?’ Heel interessant!😉
    Ik heb alleen portemonnee, sleutelbos en Iphone altijd mee…

    Beantwoorden

  4. “platgedretst”🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

