Mijn gat

Dat zal ik eens vergeten… Echt, t begon tijdens de zwangerschap en t is gewoon nooit meer goed gekomen…  Ik kan nogal dingen vergeten zenne en blijkbaar is dat recent nog meer dat het mensen begint op te vallen…

Een week of 3 vergat ik zoonlief af te zetten in de creche… Toen ik in Zottegem was hoorde ik een kuch op de achterbank waardoor hij mij er subtiel op wees dat ik 10km voordien vergeten afslagen was.

Vorige week ga ik om een broodje voor een sollicitant, kom ik terug op bureau zonder broodje en dat terwijl ik net die dag hakken aanhad die niet perfect pasten met een paar bloedende bleinen als gevolg.

En gisteren ging ik boodschappen doen in den Delhaize, zette ik de zak met eten naast de auto, stak Luka in zijn stoel, stapte in en reed ik door.  Thuis keken we naar de kippen, speelden we in het gras van de boer (waar hij trouwens zijn eerste 3 stapkes zette, fier dat we allebei waren) en gingen we naar binnen.  En dan pas besefte ik dat ik mijn zak eten vergeten was… Kind tegen zijn zin terug in de auto gezet en naar den Delhaize… en ja t zijn eerlijke mensen in Galmaarden blijkbaar want de zak was mooi terug in de Delhaize afgegeven en ze waren een papier voor mij aan t schrijven om aan de deur te hangen dat ik er morgen terug mocht omkomen (ik was net op tijd dus).

Dus ja, als je een klein madammeke zonder gat tegen komt, tik dan eens op mijn schouder😉

3 responses to this post.

  1. Grappig! Ik ben ook zo erg. Gisteren waren we er nog over bezig dat ik zo’n mama ga zijn die naar de Colruyt collect & go rijdt, maxi cosi op het dak van de auto zet (met kind er in natuurlijk), inkopen inlaadt en dan wegrijdt met een maxi cosi op het dak… Ik zie dat echt nog gebeuren, dus beter dat ik nog even wacht met kindjes😉

    Beantwoorden

  2. zolang je niet vergeet van je ’s morgens aan te kleden om te gaan werken valt het nog mee.
    Alhoewel ik dit ook wel eens zie te gebeuren bij je! :-p

    Beantwoorden

  3. Amaai, waar werk jij? Ik heb nog nooit een broodje gekregen op een sollicitatiegesprek😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

