Tuin

Jaja een paar weken geleden wou ik hier een blogpostje schrijven dat ik tegen begin mei een nieuwe wordpress template nodig zou hebben.  De plannen voor onze tuin zijn uitgewerkt en volgens de tuinaannemer zou tegen begin mei alles klaar zijn (buiten t gras he, dat heeft wat tijd nodig om te groeien)… Dat ik er na een helse verbouwing toch nog met open ogen intrapte… naïef zijn doet geen zeer zeker…
Met een week vertraging kwamen ze met een klein kraantje een deel afgraven en gelijk trekken, nadien (weer met een week vertraging) kwamen ze met de grote kraan de rest afgraven en gelijk trekken… ze hebben toen ook 6 fruitboompjes geplant en de paden en terrassen al uitgegraven en toen viel het stil… Vorige week zjin de tegels (eerder stenen) geleverd voor de paden en terrassen maar die liggen nog steeds mooi ingepakt waar ze gezet zijn…
Alle geplande bbq’s zijn diners geworden die binnen doorgingen en ik ga met Luka aan de overkant op een metertje gras naar de kippen kijken want het kind is echt zoveel liever buiten dan binnen.   Eind deze week gaan ze terug komen (zeggen ze, ik geloof er geen fluit van) en eerlijk gezegd begin ik schrik te krijgen voor de zin “goh t is te laat om gras te zaaien he”…
Dus ondertussen kijk ik nog eens naar de sprietjes op mijn wordpress template en probeer ik niet teveel meer te dromen over een tuin want het doet stilaan pijn, die ontgoocheling…

Geef een reactie

