Katten

Ik ben een hondenmens… Ik ben zot van ons Moby en zij van mij (allez iets minder sinds Luka hier is want nu krijgt ze minder aandacht van mij)  Katten zie ik iets minder graag, dat is eigenlijk een understatement…
Voor alle kattenmensen weglopen en mij verbannen, er is een goede reden voor.
Onze buren hebben officieel geen katten… officieus geven ze er een 10-tal eten, die beesten kweken gelijk konijnen en voor de rest kijken ze er niet naar.  Dus die lopen hier maar bij ons in den hof, kakken alles onder (stinken), bijten of krabben ons vuilniszakken kapot waardoor we ze nu in de groenbak steken en pas s morgends op straat zetten, maar zelfs die worden nog kapot gereten… tof hoor om ’s morgends voor je vertrekt naar twerk nog ff t vuil van uwen oprit te pakken… En miauwen dat die beesten kunnen, t klinkt soms echt gelijk een baby die hier aan ons ruit te vondeling gelegd is…
Onze Moby zou da nekeer moeten proberen bij hen… Nee een hond blijft in je eigen tuin (en kakt daar)… die wordt berispt als ze teveel blaft en gaat al zeker geen vuilniszakken van de buren kapot bijten…
Nee als ik een kat zie, dan denk ik niet van ooooooooh schattig, dan denk ik van weg, je maakt alles kapot…

4 responses to this post.

  1. Zelfde verhaal hier😦. En we hebben echt al alles geprobeerd, maar niets lijkt te helpen tegen die beesten.

    Beantwoorden

  2. Bwaa, als ik kijk naar mijn moeder’s hond, dan is mijn kat toch beter gemanierd. Mijn kat bespringt geen mensen als die binnenkomen, plast niet in huis, steelt geen eten uit de keuken, gooit geen glazen op de grond met z’n staart, blijft geen half uur lawaai maken als de deurbel is gegaan (blijft eigenlijk 2 uur lang uit schrik onder het bed liggen, in dat geval), bijt geen konijntjes dood (enkel muizen) en heeft niet zo’n overdosis energie dat je elke dag een halve dodentocht moet gaan wandelen…

    Dus, ik ben een kattenmens😉 of eerder iemand die helemaal niet houdt van de hond van m’n moeder, maar dat ligt volledig aan die hond.

    Beantwoorden

  3. Geef mij toch maar katten! Althans die van ons – die hebben wel manieren, en je moet er niet elke dag de deur voor uit voor een kakske …🙂

    Beantwoorden

  4. is ben een kattenmens, maar van die zwerfkatten moet ik ook niets hebben. Bij ons zitten er ook 10-tallen (en dat is dus echt niet overdreven) in de tuin (en als we niet oppassen durven ze ook al wel eens binnenkomen)

    Beantwoorden

Geef een reactie

