New York, New York

Here we come!!!🙂

Hoe zotjes is dat… T vraagt me wat ik wil doen voor mijn verjaardag (22 mei trouwens ;-)), ik zeg wakker worden met jou en L, tegen de middag ons ma laten komen zodat wij kunnen gaan lunchen en een prive-sauna kunnen doen.  Geen reactie van manlief (t was via mail)… Ik vraag s avonds nog eens waarom er geen reactie kwam en hij vond het niet zo een tof idee… Ik zei dan gewoon, spontaan zonder na te denken, awel als ik dan gelijk wat mag kiezen, awel dan wil ik naar New York… Awel t is goed zegt die.(Ik moet er eens op letten of ik in t echt ook zoveel awel zeg, waarschijnlijk wel)  Ik viel ver uit de zetel, ik geloofde er niet teveel van, maar gisteren kwam het koppel reisbureau-werkende vrienden op bezoek en ja hoor, we gaan naar New York🙂

Just the 2 of uw, genieten van naar t schijnt een superstad…

En wat moeten wij daar allemaal zeker zien?  We zijn er uiteindelijk 3 volle dagen, dus we hebben niet zoveel tijd he.

19 responses to this post.

  1. Het lief gaat niet blij zijn als ik dat vertel. Ik verjaar op 13 mei😀
    *huppelt naar het lief*

    Beantwoorden

  2. http://twisreisblog.blogspot.com/

    dit is wat wij allemaal gedaan hebben,en foto’s staan op facebook.

    Beantwoorden

  3. wahhh zo zalig!!!! Naar broadway gaan en een musical kijken (écht!! ik wou eerst niet en was ZOOO blij dat ik het gedaan heb) en cupcakes eten bij magnolia backery (SATC)!

    Beantwoorden

  4. Posted by Hilket on april 17, 2011 at 10:43 am

    Gaan eten bij Balthazar, eggs benedicte als ontbijt is wauw en ook het avondeten is er super!

    Beantwoorden

  5. Hmm, mijn verjaardag is op 3 mei… kga ook New York eens laten vallen bij het lief. :p Al weet ik zeker dat die voor de sauna optie zou gaan.🙂

    Beantwoorden

  6. Dak van Rockefeller Center, veel beter en rustiger dan Empire State.

    Tour door NBC studios.

    Bij mooi weer, de volledige Brooklyn Bridge afwandelen. Machtig zicht.

    Watertaxi van midtown naar downtown: goedkoper en relaxter dan toeristische tour.

    En natuurlijk Central Park.

    Ten slotte veel pizza’s eten daar. Spotgoedkoop en heerlijk!

    Have fun.

    Beantwoorden

  7. Tik eens op mijn blog New York in? Daarin zit een blogverslag van zeven dagen NY, met een hoop tips en to do’s.

    Beantwoorden

  8. Posted by Hilket on april 17, 2011 at 7:28 pm

    Ah ja een fietsrit doen met http://bikethebigapple.com/
    Tour E – The Brooklyn Bridge and Skyline at Twilight Bike Tour
    Anderen zijn misschien goedkoper, maar deze is echt de max, toffe gids en je gaat bij valavond, en is echt leuk. Je gaat ook een gebouw binnen waar je zicht hebt op ground zero, je rijdt door battery park.

    Echt een dikke aanrader!

    Beantwoorden

  9. Posted by endimi on april 17, 2011 at 8:13 pm

    Naar M&M’s World gaan! En breng mij een zakske peanut butter m&m’s mee please!

    Beantwoorden

  10. Wow, als cadeau kan dat tellen!

    Beantwoorden

  11. GROEN van jaloezie, bij mij is het alweer te lang geleden …

    Zeker Greenwich Village en al zijn leuke hoekjes en kantjes gaan bezoeken en een of andere crappy ontbijtbar binnenstappen en stapels pancakes met siroop gaan eten en beseffen dat alle grote sterren daar ooit ook al zijn komen eten🙂
    en Tiffany’s bezoeken op 5th AV.
    en Central Park rondwandelen!
    en, en, en, …

    Beantwoorden

  12. supersjiek zeg! ik zou ook dolgraag eens naar NY gaan, maar dat zal nog niet voor meteen zijn denk ik:-/

    Geniet ervan!

    Beantwoorden

  13. Amai, die aanpak ga ik volgend jaar ook eens uitproberen! Ik wil ook wel eens naar NY…

    Beantwoorden

  14. Het is voor ons alweer veel TE lang geleden! Ga naar Strawberry Fields. Het stukje in Central Park waar John Lennon woonde en waar een prachtig mozaiek hem herdenkt. En natuurlijk lopend van China Town de Brooklyn Bridge over om daarna bij de Pier te eten!

    Beantwoorden

  15. Posted by aitchblog on april 26, 2011 at 6:30 pm

    Century 21 outlet store, naast Ground Zero om écht koopjes te doen🙂
    Central Park
    Gratis boottochtje naar Ellis Island (en langs Vrijheidsbeeld) ipv dure tocht naar het overroepen beeld.

    Beantwoorden

Geef een reactie

