Skunkfunk

Das mijn merk se🙂 Zie hier mijn laatste aanwinst.

10 responses to this post.

  1. ik ben ook fan, is trouwens een zeer mooike😉

    Beantwoorden

  2. Héél mooi! Het staat je ook geweldig goed vind ik. En rood voor zomerjurkjes is altijd scoren hè🙂.

    Beantwoorden

  3. Zit als gegoten!

    Beantwoorden

  4. Oh mooi, echt! Ze staat je geweldig.

    Beantwoorden

  5. Schoontjes! Ik heb ook zo’n vriendin die totale Skunkfunkfan is. Die moet dus àltijd naar ’t Paleis gaan… en ik moet keuren. Leuk!

    Kleedje is trouwens ook goedgekeurd!😉

    Beantwoorden

    • Posted by Tante Tweet on april 1, 2011 at 12:26 pm

      t Paleis hier hier achter de hoek, misschien moet ik je eens meevragen want deze foto trok ik om dan naar manlief te sturen of het ok was en pas bij “ja” heb ik het betaald🙂

      Beantwoorden

  6. Heel mooi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

