Tuin van het leven

Heb je daarnet dat reclameke gehoord op de radio? (moeilijk he aangezien jullie niet lezen wanneer ik dit typ)  T is de reclame met al die beestengeluiden… dat brengt mij onmiddellijk terug naar Costa Rica… Daar werd je elke morgen wakker door duizenden dierengeluiden (man dat was echt de meest fantastische reis ooit). Maar daar gaat het niet over,  deze reclame gaat over De Zoo en Planckendael, die gaan voor abonnees een uurtje vroeger open, zo kan je de dieren zien ontwaken… eerlijk gezegd denk ik dat ze al iets vroeger wakker zijn, hoewel ik dat niet weet want het is een jaar of 10 geleden dat ik in De Zoo ben geweest.  Maar door die reclame te horen en mijn geïmproviseerde kinderboerderijtocht van 2 weken geleden wil ik wel eens naar De Zoo of Planckendael (waar ik geen actieve herinneringen aan heb) willen gaan.  Welke raden jullie aan om met een nu 13 maanden oude actieve en vooral zot van beestjes zijnde zoon naartoe te trekken?  Hij is toch altijd vroeg wakker dus zo een uurtje vroeger zou praktisch zijn, hoewel ik nog niet direct een abonnement ga nemen, eerst zien of het hem kan boeien🙂

7 responses to this post.

  1. Planckendael is veruit het leukst. Voor de kinderen én voor de beesten.
    Veel meer plaats, speelgelegenheid, …
    Veel plezier!

    Beantwoorden

  2. Ik ga ook voor Planckendael. Zoals bluetiful reeds zei: meer plaats, speelgelegenheid,… Voelt gewoon leuker aan.

    Beantwoorden

  3. Planckendael is veel mooier dan de zoo, veel moderner en diervriendelijker.

    Beantwoorden

  4. Jep, ik kies ook voor Planckendael. Mooi, overzichtelijk park, dichter bij de beesten, lekker en origineel restaurant rechts van de inkom, bij het nieuwe binnengedeelte. Wij zijn er voor het eerst gegaan op Joliens eerste verjaardag, dus dat komt wel goed met jullie dertienmaandertje!

    Beantwoorden

  5. ik kies ook heel hard Planckendael, MAAR een abonnement is nog niet echt voordeliger denk ik aangezien kinderen tot 3 jaar gratis mogen…Tenzij je daar vlakbij woont en dus écht héél vaak kan gaan, ook bijv om eens gewoon te gaan spelen ofzo

    Beantwoorden

  6. ik ga ook voor planckendael! het lijkt dat de beesten daar in een meer “open” ruimte zitten en iets minder een “opgesloten” gevoel.

    Beantwoorden

  7. […] te bezoeken om de actie van tuin van het leven te promoten.  Tuurlijk zei ik ja (zie mijn post hier) en dankzij jullie moest ik niet eens meer nadenken wat we moesten kiezen  De reclame gaat dan […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

