Just the 2 of us

Dit weekend is manlief gaan skiën. Vrijdagavond is hij vertrokken samen met een collega naar Les Arcs 1800 en vanavond kwam hij terug thuis.  Een weekend alleen met zoonlief dus… Awel hij moet gedacht hebben, dan verwen ik mijn mama eens want dat kind heeft geslapen dat het gene naam heeft🙂  Zaterdag werd hij heel goed gezind wakker om 7u30 (normaal is hij er al om 6u30), s morgens nog een dut van een dik uur en dan een middagdut van 5u.  5u seg, ik heb zelf een dut gedaan, al mijn werk kunnen doen, de Goedele uitgelezen en dan was ik zelfs een beetje verloren… Wij gebruiken namelijk geen babyfoon en ik dierf niet in de zon gaan zitten omdat ik hem dan niet zou horen (not to myself, volgende keer dat het goed weer is, babyfoon toch vanonder het stof halen).  Als de kleine man dan wakker was hebben we onze eigen kinderboederijtocht gemaakt (de echte zijn nog niet open deze tijd van t jaar).  We zagen: Moby de hond (die kent hij al natuurlijk) en speelden met z’n 3 voetbal.  We zagen een hoop katten, 4 vissen waar hij dolenthousiast van werd en coco de papegaai (spijtig dat het geen papegaai is met veel kleurkes enzo).  Dan zijn we naar den boer gegaan en hebben we een uurtje in t gras (man wat verlang ik naar onze eigen tuin) met hem naar de kippen gekeken die steeds dichterbij kwamen.  T was echt genieten🙂 Zondag gespeeld en tijdens zijn toch weer lange dut heb ik een cake met kokos gebakken. ’s Middags kwamen 2 madammen op bezoek en zo vloog ook die dag voorbij.

Ik kijk er altijd een beetje tegenop als manlief weg gaat voor een paar dagen maar ik moet zeggen dat het elke keer goed mee valt en ik geniet van de exclusieve moeder-zoon tijd🙂

4 responses to this post.

  1. Posted by endimi on maart 16, 2011 at 7:56 am

    Ongelofelijk hoe enthousiast die kinders zijn over vissen hé? In de creche is er onlangs een visbak met goudvissen verschenen, M was er wild over!

    Beantwoorden

  2. Zalig! Ik ben gigantische voorstander van lange middagdutjes. En van beesten, maar dan wel beesten van een ander. En van mannen die af en toe eens een weekeinde weg gaan waardoor moeders exclusieve tijd met kinders krijgen.

    Beantwoorden

  3. Posted by An on maart 17, 2011 at 10:46 pm

    Klinkt heel leuk… Dat je zo nog veel moeder-zoon tijd mag hebben :)!

    Beantwoorden

Geef een reactie

