Twellekes met pannenkoeken

Zondag was het eindelijk zo ver, mijn eerste twellekes (gezelschapsspellekesnamiddag met mensen van twitter). Ik wou al een paar keer gaan, maar er kwam altijd iets tussen.
Deze keer was het eentje bij ons thuis met een hoop leuke mensen! Annelies, Erik en Manon; Annick en Wouter; Lieve en Jimmy; Annette en Amedee en de Killer kwamen tegen 14u naar het verre Viane.
Na wat getetter werden de spellekes boven gehaald en verdeelden we ons in 3 groepen.  Genius werd gewonnen door manlief, Saboteur werd door Amedee gewonnen en Road to (de rest wordt aangevuld) werd gewonnen door Lieve.

Hoera voor de winnaars🙂
De ingrediënten voor de pannenkoeken werden boven gehaald en Annelies, Annette en Jimmy bakten een hoop heerlijke pannenkoeken

die we met allerlei soorten “beleg” (choco, muizenstrontjes, bananen, slagroom, chocoladesaus, bruine suiker, kristalsuiker en bloemsuiker in een handig molentje van Tiense Suiker,…).


T was lekker en gezellig en werd gevolgd door een rondje singstar (ik was blij dat ik hees was en niet mee hoefde te zingen) en eindigde met een ronde Buzz terwijl de andere helft (een spel, de naam komt later nog) speelden.  Het was een zeer fijne namiddag/avond vooral dankzij het fijne gezelschap die van mij nog een pak suiker mee naar huis kregen omdat er echt wel veel in de doos zat die ik kreeg.

Tiense suiker, bedankt voor de ingrediënten voor deze fijne namiddag. Volgend jaar doe ik zeker terug mee met de nationale pannenkoekendag op 2 februari… En dat bloemsuikermolentje is echt een zeer gemakkelijke uitvinding, mensen zien niet meer volledig wit als ze een pannenkoek willen versieren.

Geef een reactie

